Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 21:38Det är vår och "alla" går ut hårt med träningen?
Det är vår och "alla" går ut hårt med träningen?
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 22:27Man ska aldrig börja läsa på om olika sjukdomar och brister för man hittar alltid massa symptom på sig själv. *bokar tid för TSH-prov*
Man ska aldrig börja läsa på om olika sjukdomar och brister för man hittar alltid massa symptom på sig själv. *bokar tid för TSH-prov*
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 11:36jag har haft blåa läppar och naglar i hela mitt liv och det blir när jag blir kall och fryser (hemma går jag under namnet "miss blue lips).... och jag är frisk som en nötkärna! Men har man aldrig fått blåa läppar innan så kanske det är en idé att kolla up
jag har haft blåa läppar och naglar i hela mitt liv och det blir när jag blir kall och fryser (hemma går jag under namnet "miss blue lips).... och jag är frisk som en nötkärna! Men har man aldrig fått blåa läppar innan så kanske det är en idé att kolla up
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 11:40Är det inte idé att kolla upp det om man aldrig har fått det undersökt?
Är det inte idé att kolla upp det om man aldrig har fått det undersökt?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 12:23"Det finns inga friska människor, bara otillräckligt undersökta patienter."
"Det finns inga friska människor, bara otillräckligt undersökta patienter."
Quote from Elias Engqvist on 13 April 2011, 16:18Jag kanske borde undersöka mig för att jag hittills inte fått blåa läppar!
Jag kanske borde undersöka mig för att jag hittills inte fått blåa läppar!
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 16:23Prova om du kan få det med näsandning.
Prova om du kan få det med näsandning.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:11...eller av blåbärssoppa
...eller av blåbärssoppa