Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningblödande bröstvårtor
You need to log in to create posts and topics.

Ett tips jag kan ge, som dock är lite "aggressivt": klipp två hål på linnet i höjd med bröstvårtorna (OBS!!! Rekommenderas endast för den manliga populationen...). Med den fart Ni har när Ni swischar förbi publiken, lär ingen se detta! Knäppt men effektiv

Skullle kunna vara ett smart taktiskt drag för tjejer också. Varenda kille framför er skulle vrida huvet ur led och springa fötterna om kors så det blev tvärstopp. De som var bakom skulle aldrig gå om utan trampa ned varandra istället. Minst några hundra

okej, jag förstår.
Tack

//Lobbe

Nu har jag fått igång en diskussion om ett världsproblem. åker nu direkt och köper vaselin eftersom jag är hemskt känslig på mina vårtor så vet jag med all säkerhet om några dagar om det hjälper. kom gärna med fler tips.

Krister, ska Du ha med Dig vaselinburken då för att bättra på insmörjandet? Vaselinet "torkas" ju av allt efter som.

Nej, jag tror mest på hål i tröjan!

Sylvia jag skall prova med vaselin om vaselinet torkas bort av tröjan så sitter det väl på tröjan och då blir väl effekten densamma, tror jag iallafall hur som helst så får vi se om vi löser detta irriterande problem.

http://www.nipguards.com/info.asp

Annars: övning härdar 😉

helt seriöst - sportbh utan kupor, dvs mer av en topp som sitter åt - borde vara perfekt och syns ju inte heller så att du blir mobbad! Men testa vaselin först, det är billigare! 😉

Brösttejp? 🙂

Ok fill me in ...vad är brösttejp????