Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Information
Här bör du finna allt som du behöver veta inför och kring Blåfrusen Ultramarathon. Om det är det någon information du saknar är det bara att höra av dig till oss så skall vi försöka komplettera.

Regler
Allt deltagande sker på egen risk. Att i

Är det FLIR IF som arrangerar?

Jag tror det. Vill du haka?

Tja, det är tillgängligt. Det krockar inte med någon annan tävling så vitt jag kan se och det är inte för kort. Helt enkelt lite lockande...

Tja....start å målplatsen tycker jag verkar ganska viktig information!!!!...lite vagt om Vaxholm å någon udde typ????? Kan ni inte bättre ännu så lägg det hela på is till nästa år.

Kjell, mera info finns uppe nu, bla. GPS-spår och annat.

Dock verkar gps-spåret var gjort på fyllan. Från starten går det ut över Drängsjön innan det stabiliserar sej efter några km.
Är det här Beckers förslag? Alla ska få prova på lite amfibie-träning 🙂

Tja lite intressant är det ju...jag är ju en av de allra sista som föddes ute på Vaxön (1949) innan man förde över BB till Mörby Lasarrett...nuvarande Danderyds Sjh. 70 låter långt men i vilket tempo som helst så visst klarar jag av det...klarar funktionä

Över drängsjön? Drängfylla!

Alltså jag bara la in detta med den information som finns på deras sida. Start och mål vid Domarudden i Åkersberga.

Ifall jag ställer upp så börjar jag i vaxholm och går i mål i vaxholm. Svårare än så är det inte. Kika in på länken ovan för mera info und