Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 08:03Tror?
Tror?
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 11:56Lite mera info om min plan för er som vill sociallöpa.
Hej är det någon som vill haka på en dagstur på blåleden?
Jag tänkte synkront med övriga startfältet springa Vaxholm-Dommarudden-Vaxholm den lördag den 15 dec. Vid målgång fixar jag snacks och dusc
Lite mera info om min plan för er som vill sociallöpa.
Hej är det någon som vill haka på en dagstur på blåleden?
Jag tänkte synkront med övriga startfältet springa Vaxholm-Dommarudden-Vaxholm den lördag den 15 dec. Vid målgång fixar jag snacks och dusc
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 23:26Blir det ngn extra ledmarkering?
Blir det ngn extra ledmarkering?
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:16Hej, vi ska springa banan nästa helg och ta med oss några burkar å käppar och markera upp svåra ställen. Fortfarande rekommenderar vi att man provspringer själv också. Men sämst markerat är det idag där man lämnar grusvägen efter stava längs väg 276 samt
Hej, vi ska springa banan nästa helg och ta med oss några burkar å käppar och markera upp svåra ställen. Fortfarande rekommenderar vi att man provspringer själv också. Men sämst markerat är det idag där man lämnar grusvägen efter stava längs väg 276 samt
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 14:10Nu har vi bättrat på markeringen från Vaxholm till Västra Lund efter Kulla vägskäl. Några ställen är fortfarande knepiga eftersom det saknas lämpliga ställen att markera på.
Dessutom lyckades jag springa fel vid några tillfällen trots tydlig markering oc
Nu har vi bättrat på markeringen från Vaxholm till Västra Lund efter Kulla vägskäl. Några ställen är fortfarande knepiga eftersom det saknas lämpliga ställen att markera på.
Dessutom lyckades jag springa fel vid några tillfällen trots tydlig markering oc
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 20:00Jag sprang Åkersberga-Rydbo ToR under sena eftermiddagen.
- Det är mycket snö på de öppna ytorna, och ingen tjäle.
Mycket vatten i markerna = Våta skor som snön fryser fast i.
Jag ville byta strumpor men det tog 5 minuter hemma med
skorna under rinnand
Jag sprang Åkersberga-Rydbo ToR under sena eftermiddagen.
- Det är mycket snö på de öppna ytorna, och ingen tjäle.
Mycket vatten i markerna = Våta skor som snön fryser fast i.
Jag ville byta strumpor men det tog 5 minuter hemma med
skorna under rinnand
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 20:20Jo just in i hagen förstod vi först efter att man skulle höger direkt och hälsa på hästarna.
Sedan innan Stava är det tvärs över mellan hagarna. Jag hoppas att jag kommer ut och märker upp däromkring innan det är tävlingsdags.Stora delar är snö på lervä
Jo just in i hagen förstod vi först efter att man skulle höger direkt och hälsa på hästarna.
Sedan innan Stava är det tvärs över mellan hagarna. Jag hoppas att jag kommer ut och märker upp däromkring innan det är tävlingsdags.
Stora delar är snö på lervä
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 11:36Biten kulla vägskäl - dommarudden känns klart sämre markerad än vaxholm-kulla. Men som ni säger det är enbart några ställen som är riktigt svåra. Hoppasfotspåren leder oss rätt den 15 dec. Pannlampa, gps-tracking och gott humör kommer göra detta äventyr s
Biten kulla vägskäl - dommarudden känns klart sämre markerad än vaxholm-kulla. Men som ni säger det är enbart några ställen som är riktigt svåra. Hoppasfotspåren leder oss rätt den 15 dec. Pannlampa, gps-tracking och gott humör kommer göra detta äventyr s
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 12:33Jag hoppas på att jag hinner markera mera runt rydbo, i Åkersberga är det bättre markerat men även där är det tveksamt på några ställen.. Vår GPS-plot på websidan är målad med gult på ställen vi sprang fel på. Just där är det kanske då extra marigt.
htt
Jag hoppas på att jag hinner markera mera runt rydbo, i Åkersberga är det bättre markerat men även där är det tveksamt på några ställen.. Vår GPS-plot på websidan är målad med gult på ställen vi sprang fel på. Just där är det kanske då extra marigt.
htt
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 12:31Sprang Åkersberga-Domarudden igår kväll.
- Kuckubacken, Röllingbybackar och bort mot Skånstaryttares hagar.
Nedtrampad snö av människor eller hästar, hårt men ojämnt.- Sista 250m vid Skånstaryttares hagar och vidare över
Sjökarbyvägen bakom Sjökarby sk
Sprang Åkersberga-Domarudden igår kväll.
- Kuckubacken, Röllingbybackar och bort mot Skånstaryttares hagar.
Nedtrampad snö av människor eller hästar, hårt men ojämnt.
- Sista 250m vid Skånstaryttares hagar och vidare över
Sjökarbyvägen bakom Sjökarby sk