Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 18:31Jag har var varit ute idag och markerat ytterligare. Jag har satt upp blåmålade käppar där det saknades bra träd att måla på vid Västra lund och vid Ryds Långbro. Sen har jag målat ytterligare på båda sidorna om Rydbo där det var som svårast att hitta...
Jag har var varit ute idag och markerat ytterligare. Jag har satt upp blåmålade käppar där det saknades bra träd att måla på vid Västra lund och vid Ryds Långbro. Sen har jag målat ytterligare på båda sidorna om Rydbo där det var som svårast att hitta...
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 18:31Jag har var varit ute idag och markerat ytterligare. Jag har satt upp blåmålade käppar där det saknades bra träd att måla på vid Västra lund och vid Ryds Långbro. Sen har jag målat ytterligare på båda sidorna om Rydbo där det var som svårast att hitta...
Jag har var varit ute idag och markerat ytterligare. Jag har satt upp blåmålade käppar där det saknades bra träd att måla på vid Västra lund och vid Ryds Långbro. Sen har jag målat ytterligare på båda sidorna om Rydbo där det var som svårast att hitta...
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 09:07Tack Kim för uppdateringen.
Är det någon som har en gissning på underlaget för hela sträckan:
- Hur stor andel av de 70 km:arna är snöpulsning där det inte går att springa normalt? Detta sliter och kan sänka farten lägre än normalt gåtempo om det är så
Tack Kim för uppdateringen.
Är det någon som har en gissning på underlaget för hela sträckan:
- Hur stor andel av de 70 km:arna är snöpulsning där det inte går att springa normalt? Detta sliter och kan sänka farten lägre än normalt gåtempo om det är så
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 10:41Det gäller bara att inte ligga först å spåra. 😉
Några km på bogesundslandet och strax efter Rydbo är lite blöta. Hur det ser ut norr om Stava vet jag inte. Men mängdensnöpuls kan nog gissningsvis vara 4-8 km. Sen beror det på hur mycket det snöar i vec
Det gäller bara att inte ligga först å spåra. 😉
Några km på bogesundslandet och strax efter Rydbo är lite blöta. Hur det ser ut norr om Stava vet jag inte. Men mängdensnöpuls kan nog gissningsvis vara 4-8 km. Sen beror det på hur mycket det snöar i vec
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 10:55Tack Erland. Går det att göra Facebookgruppen offentlig? Det är svårt för oss som vägrar Facebook att komma åt sidan.
Gissar jag rätt att sträckorna du nämner ska dubblas eftersom vi ska tillbaks samma sträcka?
Tack Erland. Går det att göra Facebookgruppen offentlig? Det är svårt för oss som vägrar Facebook att komma åt sidan.
Gissar jag rätt att sträckorna du nämner ska dubblas eftersom vi ska tillbaks samma sträcka?
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 13:20Ska se om jag kan fixa facebook:en.
Jo nog är det dubbla sträckan.. Förhoppningsvis är mängden snöpuls reducerad på återvägen men det är kanske lite blötare i stället.
/Erland
Ska se om jag kan fixa facebook:en.
Jo nog är det dubbla sträckan.. Förhoppningsvis är mängden snöpuls reducerad på återvägen men det är kanske lite blötare i stället.
/Erland
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 13:39Gruppen är öppen men det verkar ändå krävas inloggning för att läsa på väggen. Däremot verkar länkar direkt till video och bilder fungera så jag lägger några här.
Hoppas det funkar.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151063918118525&set=o.3292189
Gruppen är öppen men det verkar ändå krävas inloggning för att läsa på väggen. Däremot verkar länkar direkt till video och bilder fungera så jag lägger några här.
Hoppas det funkar.
Vissa markeringar längs Blå leden är mer aktivt underhållna än andra 😉
Publicerat av Jonas Romfelt Måndag 24 september 2012
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 13:53Tack Erland. Länkarna fungerade.
Tack Erland. Länkarna fungerade.
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 21:55Hej!
Jag är intresserad av samåkning till start (och ev. hem) från någonstans i närheten av Stockholm (jag bor själv i Årsta).
Både privata arrangemang och taxi är av intresse. Har insett att kollektivtrafiken inte kommer att ta mig dit.
Hör av er!
Hej!
Jag är intresserad av samåkning till start (och ev. hem) från någonstans i närheten av Stockholm (jag bor själv i Årsta).
Både privata arrangemang och taxi är av intresse. Har insett att kollektivtrafiken inte kommer att ta mig dit.
Hör av er!
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 19:43Åker från Solna. Tar du pendeln till Solna station så kan du haka på. Åker runt 0630-0700.
Åker från Solna. Tar du pendeln till Solna station så kan du haka på. Åker runt 0630-0700.