Quote from Albert Norlén on 20 November 2007, 17:20Jag fick problem med skavsår när jag skaffade fotbäddar. Jag har en liten knöl på hälarna som nöter i hälkappan, har något geleaktigt material med ett urklippt hål i som funkar bra. Har också provat att smörja med vaselin med bra effekt. Så prova med vase
Jag fick problem med skavsår när jag skaffade fotbäddar. Jag har en liten knöl på hälarna som nöter i hälkappan, har något geleaktigt material med ett urklippt hål i som funkar bra. Har också provat att smörja med vaselin med bra effekt. Så prova med vase
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 21:04Mina fötter är så hårda på sina ställen att jag för slipa dem då och då med vinkelslip men likt förbannat har jag lätt att få blåsor här och där. Inte lika stort problem som du verkar ha men i alla fall irriterande....
Jag blev rekommenderad av en kolleg
Mina fötter är så hårda på sina ställen att jag för slipa dem då och då med vinkelslip men likt förbannat har jag lätt att få blåsor här och där. Inte lika stort problem som du verkar ha men i alla fall irriterande....
Jag blev rekommenderad av en kolleg
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 21:07Är det inte läge att sköta om sina fötter utan vinkelslip?
Det finns fotfil, Decubal, fotsalt och annat som ger lite piggare fötter.
Är det inte läge att sköta om sina fötter utan vinkelslip?
Det finns fotfil, Decubal, fotsalt och annat som ger lite piggare fötter.
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 21:13anatomicals fotkräm trollade bort alla mina blåsor
anatomicals fotkräm trollade bort alla mina blåsor
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 21:25Double-skin strumpor,
suveränt bra tycker jag oxå.
Måste ha dem på långpass annars blir det blåa tår
🙂
Double-skin strumpor,
suveränt bra tycker jag oxå.
Måste ha dem på långpass annars blir det blåa tår
🙂
Quote from Lotta Lindström on 20 November 2007, 22:04Var kommer dessa blå tår från egentligen?
Var kommer dessa blå tår från egentligen?
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 07:42Sara: Det finns säkert olika skäl, men för mej kommer det när jag glömmer se till att tånaglarna är superkorta.
Sara: Det finns säkert olika skäl, men för mej kommer det när jag glömmer se till att tånaglarna är superkorta.
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 08:44Ordentligt tillpassad,ditsatt tejp skall kunna hjälpa. Det är viktigt att man värmer upp tejpen med handen precis när man lägger dit den. Ett ordentligt grepp som man håller en stund gör att klistret fäster.
Sen är dubbla strumpor oslagbart. Löparstrumpo
Ordentligt tillpassad,ditsatt tejp skall kunna hjälpa. Det är viktigt att man värmer upp tejpen med handen precis när man lägger dit den. Ett ordentligt grepp som man håller en stund gör att klistret fäster.
Sen är dubbla strumpor oslagbart. Löparstrumpo
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 15:14Tack för alla tips!
Jag ska gå och köpa twin-skin och anatomicals fotkräm och se om det ger sig. Till dess kör jag spinningpassen...återkommer och berättar om det hjälpte 🙂Förresten...var kan man köpa anatomicals fotkräm..?
Tack för alla tips!
Jag ska gå och köpa twin-skin och anatomicals fotkräm och se om det ger sig. Till dess kör jag spinningpassen...återkommer och berättar om det hjälpte 🙂
Förresten...var kan man köpa anatomicals fotkräm..?