Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:19Det är bättre att folk klär sig efter sin förmåga att hantera klungor och lopp så blir det som en varningstriangel på ryggen på vissa.
Mycket jobbigare med de som kan hänga med och som sedan ballar ur vid första situationen.
De förstnämda är det bara att
Det är bättre att folk klär sig efter sin förmåga att hantera klungor och lopp så blir det som en varningstriangel på ryggen på vissa.
Mycket jobbigare med de som kan hänga med och som sedan ballar ur vid första situationen.
De förstnämda är det bara att
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:21Fp: förstår inte riktigt vad du menar?
Fp: förstår inte riktigt vad du menar?
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:22För att de gissar? Eller, tja, drar mer eller mindre smarta slutsatser av oförutsägbara väderområden...?
För att de gissar? Eller, tja, drar mer eller mindre smarta slutsatser av oförutsägbara väderområden...?
Quote from ellen olsson on 12 June 2009, 11:23> Benvärmarna innanför så kasar de inte ner heller. Vissa saker har en vits.
Precis. Det är inte bara en stilfråga. Det är ganska trevligt att inte behöva justera dem i tid och otid.
> Benvärmarna innanför så kasar de inte ner heller. Vissa saker har en vits.
Precis. Det är inte bara en stilfråga. Det är ganska trevligt att inte behöva justera dem i tid och otid.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:23Jag förstår David och håller med. Får i ulvakläder cyklar under falsk flagg, bättre då att fåren ser ut som får så man vet vad man har för filurer omkring sig.
Jag förstår David och håller med. Får i ulvakläder cyklar under falsk flagg, bättre då att fåren ser ut som får så man vet vad man har för filurer omkring sig.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:31Ok..nu förstår jag svarta strumpor, benvärmare över cykelbyorna, stänkskärm osv = att man inte kan cykla. Låter helt logiskt
Ok..nu förstår jag svarta strumpor, benvärmare över cykelbyorna, stänkskärm osv = att man inte kan cykla. Låter helt logiskt
Quote from ellen olsson on 12 June 2009, 11:33Det gäller att ge akt på signalerna och anpassa sig därefter. Ludna ben är också en indikator på orutin.
Det gäller att ge akt på signalerna och anpassa sig därefter. Ludna ben är också en indikator på orutin.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:34Nej, det låter orutinerat.
För väldigt många kan cykla men det innebär inte att de fungerar i en klunga.
Nej, det låter orutinerat.
För väldigt många kan cykla men det innebär inte att de fungerar i en klunga.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:35Fungerar inte i klunga?? för att man har stänkskärm? borde vara bra för en klunga. Mina benvärmare åker inte ner även om dom sitter över cykelbyxorna, betyder det att jag inte fungerar i klunga?
Fungerar inte i klunga?? för att man har stänkskärm? borde vara bra för en klunga. Mina benvärmare åker inte ner även om dom sitter över cykelbyxorna, betyder det att jag inte fungerar i klunga?
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:39Ludna ben är också en indikator på orutin. ????
Jag kan acceptera vaselin i arslet, - men rakade ben. Där går gränsen !!!!
Ludna ben är också en indikator på orutin. ????
Jag kan acceptera vaselin i arslet, - men rakade ben. Där går gränsen !!!!