Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBlöt rumpa
You need to log in to create posts and topics.

Det är bättre att folk klär sig efter sin förmåga att hantera klungor och lopp så blir det som en varningstriangel på ryggen på vissa.
Mycket jobbigare med de som kan hänga med och som sedan ballar ur vid första situationen.
De förstnämda är det bara att

Fp: förstår inte riktigt vad du menar?

För att de gissar? Eller, tja, drar mer eller mindre smarta slutsatser av oförutsägbara väderområden...?

> Benvärmarna innanför så kasar de inte ner heller. Vissa saker har en vits.

Precis. Det är inte bara en stilfråga. Det är ganska trevligt att inte behöva justera dem i tid och otid.

Jag förstår David och håller med. Får i ulvakläder cyklar under falsk flagg, bättre då att fåren ser ut som får så man vet vad man har för filurer omkring sig.

Ok..nu förstår jag svarta strumpor, benvärmare över cykelbyorna, stänkskärm osv = att man inte kan cykla. Låter helt logiskt

Det gäller att ge akt på signalerna och anpassa sig därefter. Ludna ben är också en indikator på orutin.

Nej, det låter orutinerat.
För väldigt många kan cykla men det innebär inte att de fungerar i en klunga.

Fungerar inte i klunga?? för att man har stänkskärm? borde vara bra för en klunga. Mina benvärmare åker inte ner även om dom sitter över cykelbyxorna, betyder det att jag inte fungerar i klunga?

Ludna ben är också en indikator på orutin. ????

Jag kan acceptera vaselin i arslet, - men rakade ben. Där går gränsen !!!!