Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 21:55Med välrakade ben så fyyysser man inte även om det regnar som på VingelRundan.
Med välrakade ben så fyyysser man inte även om det regnar som på VingelRundan.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:00Mia: om du ser ett egenvärde i att vara fult klädd när du är ute och cyklar så kanske du skulle testa triathlon 😉 ?
Mia: om du ser ett egenvärde i att vara fult klädd när du är ute och cyklar så kanske du skulle testa triathlon 😉 ?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 23:34Mia är nog inte fult klädd när hon cyklar. Allt klär en skönhet 😉
Mia är nog inte fult klädd när hon cyklar. Allt klär en skönhet 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 09:55"Smartast är att inte köra i onödan i regn"
Shit David....det var olikt dig (t+) men jag håller med
"Smartast är att inte köra i onödan i regn"
Shit David....det var olikt dig (t+) men jag håller med
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 09:57Svårt att se poängen med att köra ett motionslopp i regn.
Svårt att se poängen med att köra ett motionslopp i regn.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 10:02Jag har svårt för att se poängen med att cykla när det regnar...vill jag bli blöt så simmar jag....fast det vet du redan!
Jag har svårt för att se poängen med att cykla när det regnar...vill jag bli blöt så simmar jag....fast det vet du redan!
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 10:06Det är svårt att vinna något mer än en ev. förkylning på ett regnigt motionslopp.
Det är bara "Glasrikeresan" som kommer ha ett förstapris som blir något att hett eftertrakta.
Det är svårt att vinna något mer än en ev. förkylning på ett regnigt motionslopp.
Det är bara "Glasrikeresan" som kommer ha ett förstapris som blir något att hett eftertrakta.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 10:09Mitt cykel gäng stack ut i söndags morse i ösregn...jag förstod inte poängen...
Mitt cykel gäng stack ut i söndags morse i ösregn...jag förstod inte poängen...
Quote from ellen olsson on 16 June 2009, 10:18Vi hade sol i söndags men jag hade beredskap så klubbens distansträning gick bort av den anledningen.
Vi hade sol i söndags men jag hade beredskap så klubbens distansträning gick bort av den anledningen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 10:25David // Självförtroende och nya vänskaper! Träffade många trevliga Spårvägare i lördags!
David // Självförtroende och nya vänskaper! Träffade många trevliga Spårvägare i lördags!