Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 15:51Ska man vänta på att det blir fint väder innan man ger sig ut med cykeln, så lär det ju inte bli så många rundor i år.......
"Det blir snart mörkare igen!"
Ska man vänta på att det blir fint väder innan man ger sig ut med cykeln, så lär det ju inte bli så många rundor i år.......
"Det blir snart mörkare igen!"
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 22:53Vita strumpor är bland det fulaste jag vet. Ser ju ut som en italienare på 80talet i vita strumpor...
Tacka vet jag svarta strumpor 😀 och håller med om att cykelbyxor ska vara svarta.
Vita byxor kan ju vara snyggt så länge man inte svettas 😉Får man
Vita strumpor är bland det fulaste jag vet. Ser ju ut som en italienare på 80talet i vita strumpor...
Tacka vet jag svarta strumpor 😀 och håller med om att cykelbyxor ska vara svarta.
Vita byxor kan ju vara snyggt så länge man inte svettas 😉
Får man
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:50"Vita strumpor finner jag inte särskilt snygga. "
Vita strumpor är precis som svarta.
Ingetdera är särskilt snyggt när de tappat färgen.Får väl byta signatur till Lingling Indurain då, eftersom jag har blå cykelbyxor (H)
(Blir man stämd då?)
"Vita strumpor finner jag inte särskilt snygga. "
Vita strumpor är precis som svarta.
Ingetdera är särskilt snyggt när de tappat färgen.
Får väl byta signatur till Lingling Indurain då, eftersom jag har blå cykelbyxor (H)
(Blir man stämd då?)
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:53jag har ett par blå ett par röda och hur många svarta som helst...JO och ett par Discovery team brallor...
De röda är absolut coolast!
jag har ett par blå ett par röda och hur många svarta som helst...JO och ett par Discovery team brallor...
De röda är absolut coolast!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 11:02Sett den där bilden på polska landslaget? 😉
Sett den där bilden på polska landslaget? 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 11:50Röda cyklebrallor...det vill jag också ha (t+)
Röda cyklebrallor...det vill jag också ha (t+)
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 11:55Kolla på Cykloteket!
Kolla på Cykloteket!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 12:27Har kollat...finns bara svarta och vita för tjejer...såååå tråkigt
Har kollat...finns bara svarta och vita för tjejer...såååå tråkigt
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 15:00Köpte mina assos röda där!
Köpte mina assos röda där!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:32Ok..får kolla igen tack
Ok..får kolla igen tack