Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBlåtand headset stereo Tips ?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag säger också MW600. Köpte det i förra veckan och har än så länge bara positiva omdömen. Bra ljud och bra lurar. Jag växlar mellan de medföljande och Koss Porta Pro.

Jag har använt ett Samsung SBH650 tidigare, och är nöjd med ljudkvalitet och batteriti

För den som funderar över MW600 kan jag lägga till lite användar-erfarenhet:

FM-radions mottagning är riktigt dålig och störkänslig. Så dålig att jag faktiskt reklamerade min första och fick den utbytt mot en som var precis likadan. Mina HTC-telefoner h

Ja ska man ha det att springa med kan jag tänka mig att clipset är i klenaste laget, för att sitta still vid skrivbordet och lyssna har det dock varit tillräckligt. 🙂

Angående att inte kunna använda knapparna utan att titta på det så lär man sig vad so

Apropå ingenting så har jag använt mig av Nokias BH-905i, utanpåliggande lur. Bra ljud, men det höll inte mer än ett år. Ena luren slutade fungera utan någon yttre händelse, så byggkvaliteten känns lite tveksam.

Någon som känner till om den (SE MW600) fungerar mot Samsungs´s android telefoner? Tycker att blåtand som blåtand men så enkelt kanske det inte är.

Jo det är blåtand som blåtand. Ska man vara helt säker ska man kolla upp lite mer exakt vilka s.k profiler som stöds, men jag skulle gissa att det fungerar.

12