Quote from Elias Engqvist on 3 July 2008, 15:55Ja rubriken: "Bland allt seriöst" känns väldigt förpliktigande, jag försöker hålla mig till ämnet men det är så j-la svårt...
Ja rubriken: "Bland allt seriöst" känns väldigt förpliktigande, jag försöker hålla mig till ämnet men det är så j-la svårt...
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 15:56Jo, vi får väl tänka på stackars Magnus 😉
Jo, vi får väl tänka på stackars Magnus 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 15:59Är det Livets ord eller Plymouthrörelsen som ligger bakom forumet?
Är det Livets ord eller Plymouthrörelsen som ligger bakom forumet?
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 16:00Så på ämnet då:
Varför har han joggingskor på sig och har hans skrev hämtat sig än???
Så på ämnet då:
Varför har han joggingskor på sig och har hans skrev hämtat sig än???
Quote from Torbjörn Ohlsson on 3 July 2008, 16:27Visst låter det underbart Gunnar! Jag börjar snickra på backgrundsmusiken ikväll.... Och, nej, jag skojar inte:
1. är för tillfället gräsänkling.
2. har sommarlov
3. vännerna jobbar således
4. många av mina kollegor är på utlandssemester
5. Jag har inte s
Visst låter det underbart Gunnar! Jag börjar snickra på backgrundsmusiken ikväll.... Och, nej, jag skojar inte:
1. är för tillfället gräsänkling.
2. har sommarlov
3. vännerna jobbar således
4. många av mina kollegor är på utlandssemester
5. Jag har inte s
Quote from Sissel Svanøe on 3 July 2008, 16:31Blir det en schysst musikvideo att lägga upp på youtube också?
Blir det en schysst musikvideo att lägga upp på youtube också?
Quote from Torbjörn Ohlsson on 3 July 2008, 16:40Självklart - du får vara med om du vill!
Självklart - du får vara med om du vill!
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 16:46Jag vill inte sjunga men är gärna med på videon och är pajas.
Jag vill inte sjunga men är gärna med på videon och är pajas.
Quote from j sollerman on 3 July 2008, 19:06schnappi verkar lite livets ord..
schnappi verkar lite livets ord..
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 19:54ursäkta mig men inte verkar det väl som att man måste kunna/vilja sjunga? 😀
ursäkta mig men inte verkar det väl som att man måste kunna/vilja sjunga? 😀