Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 22:38Extremen karaktäriseras av de tuffa backarna, men om man tänker efter så är de tuffa backarna en inte alltför stor del av banan. De snabblöpta partierna är fler. Enligt mig är det dock kombinationen som gör extremen till ett kul, varierat och mycket utman
Extremen karaktäriseras av de tuffa backarna, men om man tänker efter så är de tuffa backarna en inte alltför stor del av banan. De snabblöpta partierna är fler. Enligt mig är det dock kombinationen som gör extremen till ett kul, varierat och mycket utman
Quote from Jonny Persson on 17 June 2011, 09:30Tack Andreas. Nu vet vi hur man springer på 54 minuter! 🙂
Tack Andreas. Nu vet vi hur man springer på 54 minuter! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:58Tack Anderas! Vilken härlig beskrivning!! 🙂 (t+)
Jag är helt uppenbart sämre tränad, och det är största anledningen till att jag inte riktigt kan *äga* banan, jag går nedför ibland (vill inte stå på öronen) och glömmer bort att trycka på ibland när de
Tack Anderas! Vilken härlig beskrivning!! 🙂 (t+)
Jag är helt uppenbart sämre tränad, och det är största anledningen till att jag inte riktigt kan *äga* banan, jag går nedför ibland (vill inte stå på öronen) och glömmer bort att trycka på ibland när de
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 16:05Man ska ta det lagom lugnt uppför...det är inte där man sparar sekunder.
Utför gäller det att kunna trycka på...att våga stå på är kul.
På lättlöpta partier är det bara att dra på. Småbackar ska inte märkas...de flyger man bara förbi.Det är en fantastis
Man ska ta det lagom lugnt uppför...det är inte där man sparar sekunder.
Utför gäller det att kunna trycka på...att våga stå på är kul.
På lättlöpta partier är det bara att dra på. Småbackar ska inte märkas...de flyger man bara förbi.
Det är en fantastis
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 00:25tänk om det ändå kunde vara fler tillfällen som det var gemensam start, men tydligen funkar det inte med tidtagningssystemet. Tänk var mycket roligare det är med race, pressa tider, tävla mot att komma om personen framför och undvika att bli omsprungen.
tänk om det ändå kunde vara fler tillfällen som det var gemensam start, men tydligen funkar det inte med tidtagningssystemet. Tänk var mycket roligare det är med race, pressa tider, tävla mot att komma om personen framför och undvika att bli omsprungen.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 09:00Nej!!!
Jag tycker det är TOPPEN att man kan starta när man vill!! Det är ju en jätte-fördel! Trevligt och inspirerande när någon snabbfotad drar om... de ser man ju aldrig annars om man på en gång hamnar längst bak!
Nej!!!
Jag tycker det är TOPPEN att man kan starta när man vill!! Det är ju en jätte-fördel! Trevligt och inspirerande när någon snabbfotad drar om... de ser man ju aldrig annars om man på en gång hamnar längst bak!