Quote from Guest on 4 July 2011, 17:48Nu kan du snart få testa FunBeats nya app för Android. Så fort en första testversion är klar så kan vi skicka ut den till dig på mail. Om du testkör appen så kan du få räkna med att den inte fungerar perfekt och kanske t.o.m. krashar så att du förlorar et
Nu kan du snart få testa FunBeats nya app för Android. Så fort en första testversion är klar så kan vi skicka ut den till dig på mail. Om du testkör appen så kan du få räkna med att den inte fungerar perfekt och kanske t.o.m. krashar så att du förlorar et
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 17:58Jag är på (om jag inte ska bada under löppasset 😉 )!
Spännande!
Jag är på (om jag inte ska bada under löppasset 😉 )!
Spännande!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 18:10Jag och mina 3 HTC:er är anmälda!
Jag och mina 3 HTC:er är anmälda!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 18:10Jag är med, ska bli kul att testa!
Jag är med, ska bli kul att testa!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 19:27Jag är oxå med. Ska bli kul att testa!
Jag är oxå med. Ska bli kul att testa!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 19:29Ska bli spännande!
Ska bli spännande!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 23:05Jag är osså med! Tycker osså det ska bli kul att testa!
Jag är osså med! Tycker osså det ska bli kul att testa!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 23:19Jag e på med en X10 mini pro
Jag e på med en X10 mini pro
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 07:48Testar gärna på en ZTE Blade och en Samsung Galaxy SII. Har fyllt i formuläret...
Tackar 🙂
Testar gärna på en ZTE Blade och en Samsung Galaxy SII. Har fyllt i formuläret...
Tackar 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 13:38Formuläret ifyllt :-).
Formuläret ifyllt :-).