Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Som jag ser det så är den stabil. Lite prestandaproblem i uppstart (den ska läsa in data över nätet, och under tiden så kan man inte gå vidare). Annars är väl den största buggen som fanns kvar i förra veckans version att man kunde lura den att ge dubbla k

Jag har lyckats spela in tre pass totalt med min wildfire så jag skulle inte kalla det stabilt. Jag kan titta och kommentera andras träning men av ca 20 testade inspelade pass har 17 kraschat.

Vad kul att jag har fått möjlighet att testa appen. Den första testen blev igår. Jag provade appen på väg hem från Friskis, i bilen 🙂
"passet" spelades in och sparades. Det funkade bra.
/Sabina

Efter senaste uppdateringen (0.9.10) funkar appen jättebra (Samsung Galaxy S2). Snabbstartad och hittar min position via GPS nästan omgående. Tack för det. 🙂

Jag har ingen aning om versionnummer, men det jag testade från Market ett par veckor sedan buggade ur direkt så jag slängde ut den. Men det kanske inte är samma som ni håller på att testa?

Per: Nej, den som ligger i Android Market är något helt annat - den är inte utvecklad av FunBeat överhuvudtaget.

Okej!

Jag är med , gud så kul !!! Bra jobbat!! / Lill

Finns det någon tidsplan på när den kan tänkas vara färdig?

Idag!

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1139690