Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fungerade fint på min Xperia Neo. Testat spela in några rundor.
GPSen stängde av sig när skärmlåset gick på, men det kanske man kan skruva på i någon inställning i telefonen hur den skall bete sig, och har inte med appen att göra?

Det vore ypperligt med

Har flera gånger hamnat i ett läge där telefonen inte klarar av att hämta data. Den visar den snurrande ringen, men inget händer. Måste göra ett forcerat stopp av applikationen för att få in data.
HTC Desire S.

Testade appen för första gången idag, en kort cykeltur. Appen dog när jag försökte starta musiken, som någon annan skrev så var jag tvungen att starta musiken först för att sen starta appen, vågade inte heller byta musik under rundan. Uppkopplingen mot sa

Testade också inspelningsfunktionen i Android-appen för första gången i helgen. Hittade satelliterna mycket snabbt (jmf tex runkeeper). Däremot hade jag också problem när jag skulle "stoppa" och sedan spara, då jag tyckte knapparna reagerade trögt och jag

Jag får inte kontinuerlig röstcoaching med kilometertider mm. Är det jag som missat någon inställning eller är det vid uppstart och avslut som man får information?

Jag får inte heller appen att jobba i bakgrunden. Gör jag något annat på telefonen ex, b

Har samma problem som du Henrik! 🙁

Någon som har testat dagens version av appen? Finns styrketräningsövningarsfunktionalitet med, eller är det "bara" buggfix av det andra?

Fungerar bra. Saknar en generell tidtagningsfunktion.

Saknar fortfarande T9 funktionen när man ska skriva kommentarer. vilket gör att jag oftast struntar i det och redigerar senare när jag har tillgång till dator istället

Olle & co
Föreslår att alla bugg / önskemål läggs i en egen "tråd"
detta gör att det blir lättare att följa upp varje enskild buggrapport / önskan.

Idag finns "FunBeat för Android"
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2679
som kan brukas om