Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Upplever osså att appen är svårstartad, dvs det tar lång tid. Har inte haft problem med att appen slutar att fungera eller hänga sig, inte ens när jag spelar musik (startar alltid spelaren först och appen sen) eller svarar när det ringer.
Hitintills mycke

Jag är hemskt ledsen att jag inte hunnit svara på allas feedback på beta-appen för Android. Det har kommit många synpunkter, och jag kommer åtminstone att kontakta de som jag behöver kompletterande information ifrån.

Övriga som inte fått appen, eller so

Anmäld och inväntar ytterligare testmöjlighet 😀

Börjar tröttna på att Runkeeper inte får upp någon GPS-signal.

MyTracks löser "autostop" genom att registrera "stillastående tid" och "rörlig tid", vilket jag tycker känns tillräckligt. Jag skulle nämligen alltid sakna något av dem, ifall man var tvungen att välja. Nackdelen med autostop-funktionen är lixom inställni

Jag o min HTC Desire HD anmäler oxo intresse!

Testar gärna! Formuläret ifyllt!

Jag har just anmält mig och hoppas det inte är för sent att få möjlighet att utvärdera denna BETA-version. Kör i dagsläget med Runkeeper, men använder Funbeat i övrigt för att registrera min träningen så denna app ser jag fram emot!

Att efter träning surfa in på Funbeats vanliga sida för att lägga in pass är lite för jobbigt, och efteråt brukar jag glömma bort träningsdagboken... 🙁

Vore därför utmärkt om man istället kunde ladda upp data till Funbeat direkt från pulsklockor med A

Jag har inte testat Appen så mycket, inväntar version där man kan regga styrketräning. Tar aldirg med mig fånen på annan träning.

När kommer styrketräning i Appen?

Det undrar jag med Magnus :-).