Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Själv saknar jag T9 funktionen när man ska kommentera ett pass i appen.

Ja, själva textinmatningen verkar inte vara fullständigt implementerad. Den använder inte funktionerna för att ge stor bokstav i ny mening och på mina HTC-telefoner kan jag inte använda den optiska musen för att flytta markören.

Jag kan använda optiska styrkulan på min Wildfire. Däremot blir det inte stor bokstav efter punkt även när jag använder Opera mini på detta inlägg, så det kanske gäller Funbeat generellt och inte enbart appen?

Bara för att du skrev så, så var jag tvungen att testa igen. Och då funkar styrkulan när jag editerar texten på ett pass med min Desire. Ska testa igen grundligare och notera omständigheterna. Förslag från telefonens ordbok (T9) funkade f.ö. också.

Det h

Funkade finfint på det pass jag registrerade igår. Gillar Androidappen mer än iPhoneappen. Kör på en Samsung Galaxy S med FROYO.

En sak jag undrar över. Vilka rundor är det som syns i appen. Skulle byta till en runda jag kört förut men hittade den inte. Var väldigt få rundor med.

Drömmen är ju att den skall känna igen att det här är samma runda som innan eller att man får välja en

Åh vad gjärna jag vill testa detta. Jag har precis fått en fin "armbindel" att ha min telefon i när jag springer, cyklar eller bara ute och går.

Jag väntar otålimodigt på att vara bland de lyckligt utvalda i andra omgången...

Kommer det en version innan Augusti som man kan testa?

Jag har haft vissa felaktigheter i loggningen av några rundor och det verkar som om det har samband med inkommande telefonsamtal?

Någon annan som märkt av detta?

Jag har inte lyckats spela in ett enda pass än - kraschat båda de två gånger jag testat.