Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anna: Är ni i Malmö någonting nu för tiden?
Vi kanske ska köran en gemensamt test för att kolla hur appen funkar i olika mobiler på samma sträcka?

Inte använt så många appar faktiskt, och runkeeper har inte behövts på.

Men väder appen jag ladda hem häromdagen var det lite störande att inte kunna ändra från farenhait till celsius, men titta vad jag hitta nu...
Tack vare funbeat-folket 😀

Fia: Inte mycket Malmö just nu, troligen inte förrän i September då M har långledigt över sommaren. Men när vi är i Malmö nästa gång måste vi ju träffas, om vi så ska ha förevändningen att testa funbeat-appen! 😉

Ett enormt pluss jfr CykelAppen. Är man inte ansluten till något nätverk, så kan man ändå spara träningen. 😀 CykelAppen tar bort hela din träning som man precis har gjort. Funbeat lämnar ett meddelande om att man ska försöka senare. När man loggar in ig

Jag är ev i GbG i mitten av augusti. Vi kan ju ta ett försök då... 🙂

Har lagt in första träningen med appen. Fungerade kalas.
Imorgon får mobilen följa med på ridturen, så får vi se om rundan spelas in... spännande! 🙂

Fia: jag PM:ar dig 😉

Till er som hade problem med att köra apk-filen från mailen, testa Gsaver eller apkatcher

Verkar funka klockrent (än så länge) på min desire med 2.3 så peppar peppar.

Har dock inte använt den speciellt mycket då jag har påtvingat träningsuppehåll.

Har stresstestat den ganska duktigt idag, med och utan GPS kontakt och nätverk. Lyckades nog bli av med en träning. Ska "köra" ett pass till för att se om jag får in passet igen...
Annars har jag inte hittat något 🙂