Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:42Anna: Är ni i Malmö någonting nu för tiden?
Vi kanske ska köran en gemensamt test för att kolla hur appen funkar i olika mobiler på samma sträcka?
Anna: Är ni i Malmö någonting nu för tiden?
Vi kanske ska köran en gemensamt test för att kolla hur appen funkar i olika mobiler på samma sträcka?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:43Inte använt så många appar faktiskt, och runkeeper har inte behövts på.
Men väder appen jag ladda hem häromdagen var det lite störande att inte kunna ändra från farenhait till celsius, men titta vad jag hitta nu...
Tack vare funbeat-folket 😀
Inte använt så många appar faktiskt, och runkeeper har inte behövts på.
Men väder appen jag ladda hem häromdagen var det lite störande att inte kunna ändra från farenhait till celsius, men titta vad jag hitta nu...
Tack vare funbeat-folket 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:46Fia: Inte mycket Malmö just nu, troligen inte förrän i September då M har långledigt över sommaren. Men när vi är i Malmö nästa gång måste vi ju träffas, om vi så ska ha förevändningen att testa funbeat-appen! 😉
Fia: Inte mycket Malmö just nu, troligen inte förrän i September då M har långledigt över sommaren. Men när vi är i Malmö nästa gång måste vi ju träffas, om vi så ska ha förevändningen att testa funbeat-appen! 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:48Ett enormt pluss jfr CykelAppen. Är man inte ansluten till något nätverk, så kan man ändå spara träningen. 😀 CykelAppen tar bort hela din träning som man precis har gjort. Funbeat lämnar ett meddelande om att man ska försöka senare. När man loggar in ig
Ett enormt pluss jfr CykelAppen. Är man inte ansluten till något nätverk, så kan man ändå spara träningen. 😀 CykelAppen tar bort hela din träning som man precis har gjort. Funbeat lämnar ett meddelande om att man ska försöka senare. När man loggar in ig
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:49Jag är ev i GbG i mitten av augusti. Vi kan ju ta ett försök då... 🙂
Jag är ev i GbG i mitten av augusti. Vi kan ju ta ett försök då... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:54Har lagt in första träningen med appen. Fungerade kalas.
Imorgon får mobilen följa med på ridturen, så får vi se om rundan spelas in... spännande! 🙂
Har lagt in första träningen med appen. Fungerade kalas.
Imorgon får mobilen följa med på ridturen, så får vi se om rundan spelas in... spännande! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:54Fia: jag PM:ar dig 😉
Fia: jag PM:ar dig 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 14:33Till er som hade problem med att köra apk-filen från mailen, testa Gsaver eller apkatcher
Till er som hade problem med att köra apk-filen från mailen, testa Gsaver eller apkatcher
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 14:38Verkar funka klockrent (än så länge) på min desire med 2.3 så peppar peppar.
Har dock inte använt den speciellt mycket då jag har påtvingat träningsuppehåll.
Verkar funka klockrent (än så länge) på min desire med 2.3 så peppar peppar.
Har dock inte använt den speciellt mycket då jag har påtvingat träningsuppehåll.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 14:44Har stresstestat den ganska duktigt idag, med och utan GPS kontakt och nätverk. Lyckades nog bli av med en träning. Ska "köra" ett pass till för att se om jag får in passet igen...
Annars har jag inte hittat något 🙂
Har stresstestat den ganska duktigt idag, med och utan GPS kontakt och nätverk. Lyckades nog bli av med en träning. Ska "köra" ett pass till för att se om jag får in passet igen...
Annars har jag inte hittat något 🙂