Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:38När jag klickade på appen så kom jag rätt in vilket jag inte gjorde förra gången. Det var därför frågan kom.
När jag klickade på appen så kom jag rätt in vilket jag inte gjorde förra gången. Det var därför frågan kom.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:05Kunde inte ladda ner den direkt via telefonens mailsystem, utan var tvungen att gå ut på nätet för att gå in på mailen och därefter ladda ner filen.
Kunde inte ladda ner den direkt via telefonens mailsystem, utan var tvungen att gå ut på nätet för att gå in på mailen och därefter ladda ner filen.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:11Den varianten fungerade. Tack för tipset. 🙂
Edit: Gick bra att installera appen på det viset, men nu hittar jag inte möjligheten att registrera ett nytt pass....
Den varianten fungerade. Tack för tipset. 🙂
Edit: Gick bra att installera appen på det viset, men nu hittar jag inte möjligheten att registrera ett nytt pass....
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:25Jag har den under Meny
Jag har den under Meny
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:28Meny??
jag har tre alternativ
Min träning
Nyheter
Vännermen hittar inget alternativ för nytt pass
Meny??
jag har tre alternativ
Min träning
Nyheter
Vänner
men hittar inget alternativ för nytt pass
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:29din telefon har en menyknapp, där gömmer sig fler alternativ.
din telefon har en menyknapp, där gömmer sig fler alternativ.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:32Nej men titta!!!!
Hade jag ingen aaaaaning om 😀
undra om den fungerar på andra appar också??
Jösses vad jag missat 🙂 (rodnar lite lätt)
Nej men titta!!!!
Hade jag ingen aaaaaning om 😀
undra om den fungerar på andra appar också??
Jösses vad jag missat 🙂 (rodnar lite lätt)
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:33Pia: ja det gör det, du har mycket att upptäcka! 😉
Pia: ja det gör det, du har mycket att upptäcka! 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:37Ja, verkligen. Har ju bara haft telefonen i 4 månader. Men nu hittade jag ju massor användbart 😀
Ja, verkligen. Har ju bara haft telefonen i 4 månader. Men nu hittade jag ju massor användbart 😀
Quote from ellen olsson on 17 July 2011, 21:40Oj! Jag kan tänka mig att du varit mer eller mindre besviken på de flesta apparna... 😉
Oj! Jag kan tänka mig att du varit mer eller mindre besviken på de flesta apparna... 😉