Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 20:28Jag har också skickat en liten rapport. Får nog börja träna lite mer och utsätta appen för fler tester.
Jag har också skickat en liten rapport. Får nog börja träna lite mer och utsätta appen för fler tester.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 10:31Anders: jag upplevde precis samma sak nu. Och appen reagerade inte (synligt) de första två klicken! 😉
Jag mailar.
Anders: jag upplevde precis samma sak nu. Och appen reagerade inte (synligt) de första två klicken! 😉
Jag mailar.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 15:49Jag som jobbat med felsökning inom underhåll i produktion blir ju lite sugen och avis på er som fått testa nu. 🙂
Jag har hög toleranströskel 😉
Jag som jobbat med felsökning inom underhåll i produktion blir ju lite sugen och avis på er som fått testa nu. 🙂
Jag har hög toleranströskel 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 16:04Spännande. Jag som älskar leta buggar (H:)
Spännande. Jag som älskar leta buggar (H:)
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 18:16Nu vill jag också vara med. Har längtat efter denna app länge nu...
Nu vill jag också vara med. Har längtat efter denna app länge nu...
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 18:21Har fått testappen, men lyckas inte ens installera den....
Får bara att: Det uppstod ett problem när paketet analyserades.
Har testat alla möjliga tricks jag kan komma på.
Har en X10mini,är android versionen
A) fabriksprogramvara vara: 2.1 -update1
Har fått testappen, men lyckas inte ens installera den....
Får bara att: Det uppstod ett problem när paketet analyserades.
Har testat alla möjliga tricks jag kan komma på.
Har en X10mini,
är android versionen
A) fabriksprogramvara vara: 2.1 -update1
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 18:33Okej, då avvaktar jag och se om du får fram vad som är fel, inte bara jag med andra ord
Okej, då avvaktar jag och se om du får fram vad som är fel, inte bara jag med andra ord
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 19:53Det där är ett mycket besynnerligt problem som jag stött på också. Jag har dock inte någon klar lösning på det, utan kämpar vidare med att förstå vad som är fel. Många säger att det löser sig när man distribuerar appen via Android Market.
Jag jobbar vid
Det där är ett mycket besynnerligt problem som jag stött på också. Jag har dock inte någon klar lösning på det, utan kämpar vidare med att förstå vad som är fel. Många säger att det löser sig när man distribuerar appen via Android Market.
Jag jobbar vid
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 19:59Okej, bra, hoppas du hittar en lösning snart. 🙂
Okej, bra, hoppas du hittar en lösning snart. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:29Grymt snygg. Kommer bli skoj o följa vart det hela kommer leda till. Kan fortsätta vara inloggad vara nått framöver?
Grymt snygg. Kommer bli skoj o följa vart det hela kommer leda till. Kan fortsätta vara inloggad vara nått framöver?