Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 13:12Är med med en x10 mini pro 🙂
Är med med en x10 mini pro 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 19:33Har någon testat appen än?
Iof hoppas jag att Olle postar här när den är redo 🙂
Har någon testat appen än?
Iof hoppas jag att Olle postar här när den är redo 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 19:52Wildfire
Android 2.2.1
Wildfire
Android 2.2.1
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:28Jag har inte fått appen ännu men jag kan lova att jag ska testa den grundligt när den kommer (vilket iofs inte är så stor skillnad från mitt jobb där jag emellanåt också testar appar).
Jag har inte fått appen ännu men jag kan lova att jag ska testa den grundligt när den kommer (vilket iofs inte är så stor skillnad från mitt jobb där jag emellanåt också testar appar).
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:29Anmält mig och min Desire (inte hd)
Anmält mig och min Desire (inte hd)
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 13:15Anmäld för test, nu ska Samsungen få följa med ut i löparspåret 🙂
Anmäld för test, nu ska Samsungen få följa med ut i löparspåret 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 16:21Nu har en första omgång testare fått appen på mailen. Övriga kommer att bli inbjudna så fort jag vet att den fungerar hyffsat ok för dessa personer. Förhoppningsvis inom ett par dagar.
Nu har en första omgång testare fått appen på mailen. Övriga kommer att bli inbjudna så fort jag vet att den fungerar hyffsat ok för dessa personer. Förhoppningsvis inom ett par dagar.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 03:58Då börjar det närma sig, härligt.
Tjuvprovade tjejens iphone med appen, verkar lovande.
Då börjar det närma sig, härligt.
Tjuvprovade tjejens iphone med appen, verkar lovande.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 08:53Kanon Olle!
Jag tror helt klart jag kan putta in några ytterligare till Funbeat med en bra Androidapp eftersom de tycker att tex Endomondo är så bekvämt med automatisk överföring.
Kanon Olle!
Jag tror helt klart jag kan putta in några ytterligare till Funbeat med en bra Androidapp eftersom de tycker att tex Endomondo är så bekvämt med automatisk överföring.
Quote from Camilla Höög on 16 July 2011, 17:36Jag har rapporterat in en första bugg via mail. Det krävdes lite jobb för att hitta den.
Första registrerade jag ett pass manuellt via appen. Sedan gick jag in via "Add comment", skrev en kommentar och sedan tryckte jag 3 ggr på "Add"-knappen. Då kraschad
Jag har rapporterat in en första bugg via mail. Det krävdes lite jobb för att hitta den.
Första registrerade jag ett pass manuellt via appen. Sedan gick jag in via "Add comment", skrev en kommentar och sedan tryckte jag 3 ggr på "Add"-knappen. Då kraschad