Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 14:59Nu väntar man bara på mailet.
Nu väntar man bara på mailet.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:00Det ska fixas en del grejor till i appen innan vi kommer att maila ut den. Så ha tålamod 🙂
Det ska fixas en del grejor till i appen innan vi kommer att maila ut den. Så ha tålamod 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:10Jag och min Samsung Galaxy S II är nu anmälda. 🙂
Jag och min Samsung Galaxy S II är nu anmälda. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 16:54Tålamod is my middle name.
http://www.youtube.com/watch?v=pEzuC5UoM8g
Tålamod is my middle name.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 19:33Redan passerat min gräns...tack för intresset...!?
Redan passerat min gräns...tack för intresset...!?
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 19:40Kul, anmält mig
Kul, anmält mig
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 22:47Tänk att jag missat denna tråden förut.
Har anmält mitt intresse 🙂
Det är som på julafton, svårt att vänta på paketen 😉
Tänk att jag missat denna tråden förut.
Har anmält mitt intresse 🙂
Det är som på julafton, svårt att vänta på paketen 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 01:13Ett stycke ARC har anmält sej.
Ett stycke ARC har anmält sej.
Quote from Marléne Lönnqvist on 6 July 2011, 11:49Har både iPhone och Android så jag kan lätt jämföra hur det funkar i båda. Gör oxå att jag förhoppningsvis inte förlorar någon runda om jag trycker igång båda när jag testar 🙂
Har både iPhone och Android så jag kan lätt jämföra hur det funkar i båda. Gör oxå att jag förhoppningsvis inte förlorar någon runda om jag trycker igång båda när jag testar 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 13:41Läser man testet av DcRainmaker så ser man att en iPhone inte har en GPS mer tillräcklig noggrannhet, då är Ericssons Android x8 mycket bättre med samma programvara i övrigt, Runkeeper. Stämmer också med mina intryck då jag sprungit med personer som mätt
Läser man testet av DcRainmaker så ser man att en iPhone inte har en GPS mer tillräcklig noggrannhet, då är Ericssons Android x8 mycket bättre med samma programvara i övrigt, Runkeeper. Stämmer också med mina intryck då jag sprungit med personer som mätt