Quote from ellen olsson on 31 July 2011, 12:18Inspelningen har gått bra för mig de gånger jag försökt. Däremot så verkar det som om den visuella aviseringen för SMS kan balla ur.
Inspelningen har gått bra för mig de gånger jag försökt. Däremot så verkar det som om den visuella aviseringen för SMS kan balla ur.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 13:07Anmäld, hoppas du behöver en testare till...
Anmäld, hoppas du behöver en testare till...
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 23:18Det har fungerat bra för mig, förutom att den tar lång tid att starta och hitta var man är (kan iof bero på telefonen osså).
Det har fungerat bra för mig, förutom att den tar lång tid att starta och hitta var man är (kan iof bero på telefonen osså).
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 22:10Har jämfört min HTC GPS med Garmin 705 GPS och kommit fram till att om man använder minimal filtrering, så funkar sträckningen bättre än om man inte använder någon filtrering alls.
Ingen filtrering ger helt fel sträckla för mig (8,7 km på en 7 km runda,
Har jämfört min HTC GPS med Garmin 705 GPS och kommit fram till att om man använder minimal filtrering, så funkar sträckningen bättre än om man inte använder någon filtrering alls.
Ingen filtrering ger helt fel sträckla för mig (8,7 km på en 7 km runda,
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 20:34Har varit ute över 6 h med appen i dag. Inga problem gott om batteri kvar.
upplever en viss tröghet när man ska regga träning. Om det är luren ell appen vet ej.
Har varit ute över 6 h med appen i dag. Inga problem gott om batteri kvar.
upplever en viss tröghet när man ska regga träning. Om det är luren ell appen vet ej.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 09:52Funktionen att lägga till vilken runda man varit ute på visar bara 4 st. Gissar att problemet är att på ett smart sätt visa många rundor, eller? HTC desire
Funktionen att lägga till vilken runda man varit ute på visar bara 4 st. Gissar att problemet är att på ett smart sätt visa många rundor, eller? HTC desire
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 00:32Wildfire
Android 2.2.1Appen kraschar lite spontant då och då. Tror den tappar inloggningen för om jag tvingar fram en stängning. Öppnar appen igen och är jättesnabb med att trycka på logga ut, så fungerar det efter en ny inloggning.
I övrigt ger jag app
Wildfire
Android 2.2.1
Appen kraschar lite spontant då och då. Tror den tappar inloggningen för om jag tvingar fram en stängning. Öppnar appen igen och är jättesnabb med att trycka på logga ut, så fungerar det efter en ny inloggning.
I övrigt ger jag app
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 09:04Någon som vet när appen blir tillgänglig för alla? Anmälde mig till beta-test, men har inte hört något. Antar att utvecklaren har tillräckligt med beta-användare för att fixa problem.
Någon som vet när appen blir tillgänglig för alla? Anmälde mig till beta-test, men har inte hört något. Antar att utvecklaren har tillräckligt med beta-användare för att fixa problem.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 09:59Vet inte om det här är rätt ställe, kanske finns nån önskeliste-tråd nånstans men jag har inte hittat nåt.
Hursomhelst, önskvärd funktion i appen (och i iPhone-appen också) skulle vara autopause - alltså att appen automatiskt pausar en pågående löprunda
Vet inte om det här är rätt ställe, kanske finns nån önskeliste-tråd nånstans men jag har inte hittat nåt.
Hursomhelst, önskvärd funktion i appen (och i iPhone-appen också) skulle vara autopause - alltså att appen automatiskt pausar en pågående löprunda
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 18:08Vid ett flertal tillfällen har appen INTE spelat in passen, jag tror att den stoppar spontant när jag sätter på musiken (spotify). Sedan är den ganska seg på att starta upp men det kanske beror på min telefon (htc desire)?
Vid ett flertal tillfällen har appen INTE spelat in passen, jag tror att den stoppar spontant när jag sätter på musiken (spotify). Sedan är den ganska seg på att starta upp men det kanske beror på min telefon (htc desire)?