Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tycker det har blivit lättare nu att webb-regga styrka. Man behöver inte täckning för att lägga till set eller övningar. Men kraschar läsaren får man börja om...

Hej har appen kommit än? Jag hittar den inte på min "market".

Appen finns inte ute än utan bara om man får den skickad via mail från Olle. Och som du ser har han nog fullt upp att uppdatera funbeat nu... 😉

Min androidapp fick spunk idag. MIn cykelrunda på 1,5 timmar blev över 20 timmar. Sista varvet tyckte den tog 19 timmar istället för 45 minuter.

Spunk?
Menar du den lilla gröna insekten?
Eller så här:
BILD:http://lh5.ggpht.com/-gdYTX6HXjTk/Tm40woq4VVI/AAAAAAAAxqs/UKpK1K2vsl0/IMG_4079_thumb.jpg?imgmax=800

EDIT: Om du menar som på bilden tycker jag att även 45 minuter låter lite mycket.

hoppas det går bra för alla testare! sitter som på nålar varje dag i hopp om att idag är dagen den ska komma (H:)

Vi som testar har precis fått en ny version att testa. Tyvärr, så verkar denna fungera sämre på min mobil. Den kraschar oftare. Fördelen är att den verkar inte stänga av sig av att det ringer.

Just det. Den nya versionen hänger sig på min Samsung Galaxy S2:a. Vet inte om jag vågar prova den på HTC-lurarna?

Den nya versionen fungerar bra på min Nexus S.
Enda jag noterat är att den fortfarande bryter tiderna lite fult när man kör GPS-loggning.

Jag körde en runda med min Xperia Arc idag. Det var en väldig osäkerhet i hur GPS:en loggade punkterna. Någon mer som erfarit detta? Har gått betydligt bättre med GPS:en tillsammans med Endomondo så hårdvaran borde vara OK.