Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 06:38Vad händer? Vad är status på androidappen? Har inte sett och hört något om eventuell lansering på ett tag nu.
Vad händer? Vad är status på androidappen? Har inte sett och hört något om eventuell lansering på ett tag nu.
Quote from Camilla Höög on 28 October 2011, 06:56Vi som betatestar har under oktober fått 4 nya versioner. En ny i veckan ungefär med små buggfixar. Största problemet är nog att den beter sig lite olika mellan olika modeller av telefoner. Så om man har haft "rätt" telefon så har den fungerat bra hela ti
Vi som betatestar har under oktober fått 4 nya versioner. En ny i veckan ungefär med små buggfixar. Största problemet är nog att den beter sig lite olika mellan olika modeller av telefoner. Så om man har haft "rätt" telefon så har den fungerat bra hela ti
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 11:46HTC Wildfire är fel telefon vet jag med säkerhet :D.
Vilka telefoner har det funkat perfekt på?
Har nån testat med någon av de nyare lite tåligare smartfånerna?
HTC Wildfire är fel telefon vet jag med säkerhet :D.
Vilka telefoner har det funkat perfekt på?
Har nån testat med någon av de nyare lite tåligare smartfånerna?
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 11:48T.ex. xperia active eller motorola defy.
T.ex. xperia active eller motorola defy.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 12:26Den har funkat hyfsat bra på mina Samsung S2, HTC Desire och HTC Desire HD.
Den har funkat hyfsat bra på mina Samsung S2, HTC Desire och HTC Desire HD.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 13:56Samlar ni på telefoner?
Samlar ni på telefoner?
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 14:32Tre telefoner är väl ett minimum: en jobblur, en för familjesamtal och en för älskarinnorna.
Tre telefoner är väl ett minimum: en jobblur, en för familjesamtal och en för älskarinnorna.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 14:38Jag har några gamla som du kan köpa billigt i reserv om du får fler nöjen.
Jag har några gamla som du kan köpa billigt i reserv om du får fler nöjen.
Quote from Camilla Höög on 28 October 2011, 14:39På min Nexus S funkar den utan problem.
På min Nexus S funkar den utan problem.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 22:51Så hur är status nu? Är den stabil? Kör med Endomondo på min HTC incredible men om det finns en lika bra app till Funbeat är det ju läge att byta så slipper jag hålla på att synka data för hand.. (H)
Så hur är status nu? Är den stabil? Kör med Endomondo på min HTC incredible men om det finns en lika bra app till Funbeat är det ju läge att byta så slipper jag hålla på att synka data för hand.. (H)