Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:32Ibland tränar man i grupp, men för det mesta ensam.
Man tränar olika saker, men man behöver båda....Den som tränar mest, bäst och har högst smärttröskel blir snabbast (H)
Ibland tränar man i grupp, men för det mesta ensam.
Man tränar olika saker, men man behöver båda....
Den som tränar mest, bäst och har högst smärttröskel blir snabbast (H)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:52Varje förning ska vara anpassad till gruppens momentanhastighet. Aldrig sänka farten, alltid hålla eller höja den. Dock måste tricket vara att hålla ihop kärntruppen så länge att alla får samma träningseffekt för att därefter åka av i slutet av sträckan-i
Varje förning ska vara anpassad till gruppens momentanhastighet. Aldrig sänka farten, alltid hålla eller höja den. Dock måste tricket vara att hålla ihop kärntruppen så länge att alla får samma träningseffekt för att därefter åka av i slutet av sträckan-i
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:41Daniel låt oss säga att vi är 6 cyklister som kör tempo. 15 sek per körning.
Ger man då benen var de tål, vilar på rulle 60 sek. Är sen framme o spettar igen i 15sek. Börja farten sänkas får den som inte pallar (för dagen) stå över en körning för att kans
Daniel låt oss säga att vi är 6 cyklister som kör tempo. 15 sek per körning.
Ger man då benen var de tål, vilar på rulle 60 sek. Är sen framme o spettar igen i 15sek. Börja farten sänkas får den som inte pallar (för dagen) stå över en körning för att kans
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:54Det går inte att sätta siffror på tiden i täten. Det handlar om att tänka och att utnyttja tillfället för att kunna utvecklas.
Moberg var en mycket trevlig karl som lämnade ett stort tomrum efter sig.
Det går inte att sätta siffror på tiden i täten. Det handlar om att tänka och att utnyttja tillfället för att kunna utvecklas.
Moberg var en mycket trevlig karl som lämnade ett stort tomrum efter sig.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 00:08Han var inte populär -84, men det är en annan historia. För min del bedömmer jag tempodebatten som avslutat. Det finns ju bra lektyr i hur man skall bedriva slik träning. Som sagt:” Viljan att vinna är inte alls lika viktigt som viljan att förbereda sig f
Han var inte populär -84, men det är en annan historia. För min del bedömmer jag tempodebatten som avslutat. Det finns ju bra lektyr i hur man skall bedriva slik träning. Som sagt:” Viljan att vinna är inte alls lika viktigt som viljan att förbereda sig f