Quote from Guest on 24 January 2008, 22:45Det började bra, klarade 5 km, sen 6 km i en fart på 9 km/h och det flöt på jättebra.
Sen helt plötsligt fick jag JÄTTEONT i höger sida efter ca 3 km, frågade på gymmet och de sa att jag skulle fråga en läkare, men eftersom jag bara hade ont just då och
Det började bra, klarade 5 km, sen 6 km i en fart på 9 km/h och det flöt på jättebra.
Sen helt plötsligt fick jag JÄTTEONT i höger sida efter ca 3 km, frågade på gymmet och de sa att jag skulle fråga en läkare, men eftersom jag bara hade ont just då och
Quote from Camilla Höög on 24 January 2008, 22:55Rent spontant så tycker jag det låter som håll (även om det kanske brukar kännas lite längre ner?)...fast det borde du nog ha råkat ut för tidigare och veta hur det känns?
Testa att sänka tempot ett tag och se om det hjälper. Öka sedan tempot till det no
Rent spontant så tycker jag det låter som håll (även om det kanske brukar kännas lite längre ner?)...fast det borde du nog ha råkat ut för tidigare och veta hur det känns?
Testa att sänka tempot ett tag och se om det hjälper. Öka sedan tempot till det no
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 23:44Uppsöka läkare är nog lite drastiskt. Jag tycker också det låter som håll. Man kan få det på lite olika ställen i magtrakten.
Vanligast är att man får det när man är ovan att springa eller i början av säsongen. Så om det försvinner när du stannat och gåt
Uppsöka läkare är nog lite drastiskt. Jag tycker också det låter som håll. Man kan få det på lite olika ställen i magtrakten.
Vanligast är att man får det när man är ovan att springa eller i början av säsongen. Så om det försvinner när du stannat och gåt
Quote from mårten jansson on 25 January 2008, 00:16Jag vet att vi har haft det här uppe tidigare: Jag brukar få en hålliknande känsla långt uppe över brösten, men under nyckelbenen. Är det en sådan du menar?
Jag kan tyvärr inte berätta vad det är.. bara att jag får det när det är jobbigt.
Jag vet att vi har haft det här uppe tidigare: Jag brukar få en hålliknande känsla långt uppe över brösten, men under nyckelbenen. Är det en sådan du menar?
Jag kan tyvärr inte berätta vad det är.. bara att jag får det när det är jobbigt.
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 08:45Denize: Jag får håll på precis samma ställe som dej tror jag. När jag får det är det alltid på höger sida - precis nedanför nyckelbenet.
Denize: Jag får håll på precis samma ställe som dej tror jag. När jag får det är det alltid på höger sida - precis nedanför nyckelbenet.
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 08:52Jag har också fått ont i sidan nånstans. Nu minns jag inte riktigt var det är längre, men känner igen det när det kommer. Det är inte det vanliga hållet som jag fick konstant då jag började springa för några år sedan. Men jag behandlar det ändå som håll.
Jag har också fått ont i sidan nånstans. Nu minns jag inte riktigt var det är längre, men känner igen det när det kommer. Det är inte det vanliga hållet som jag fick konstant då jag började springa för några år sedan. Men jag behandlar det ändå som håll.
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 09:08Jo kroppen kan hitta på allt möjligt bus tycker jag. Fantomsmärtor kallar en kompis det och jag är benägen att hålla med. Har man tränat länge tycker jag man känner igen och kan skilja på den typen av smärta och när det är "allvar".
Igår tex när jag var
Jo kroppen kan hitta på allt möjligt bus tycker jag. Fantomsmärtor kallar en kompis det och jag är benägen att hålla med. Har man tränat länge tycker jag man känner igen och kan skilja på den typen av smärta och när det är "allvar".
Igår tex när jag var
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 22:31Jag får ont i trakten runt nyckelbenet oftast höger sida när jag springer. Det beror nog på att jag spänner mig när jag springer, brukar hjälpa att släppa ner armarna men däremot har jag samma onda känsla strax ovanför revbenen på ryggsidan efter jag spru
Jag får ont i trakten runt nyckelbenet oftast höger sida när jag springer. Det beror nog på att jag spänner mig när jag springer, brukar hjälpa att släppa ner armarna men däremot har jag samma onda känsla strax ovanför revbenen på ryggsidan efter jag spru
Quote from Lena Bjerlöw on 25 January 2008, 23:36Men det bästa är väl ändå att man bara lyckas ha ont på ETT ställe samtidigt? Har man skavsår nånstans, så plötsligt är det bortglömt när man får ont på nästa ställe!
Men som nån sa, har man tränat en del märker man sen av när det bara gör ont, eller när
Men det bästa är väl ändå att man bara lyckas ha ont på ETT ställe samtidigt? Har man skavsår nånstans, så plötsligt är det bortglömt när man får ont på nästa ställe!
Men som nån sa, har man tränat en del märker man sen av när det bara gör ont, eller när
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 23:46Man vänjer sig, word, Karin!
Man vänjer sig, word, Karin!