Quote from Guest on 2 October 2012, 20:32Hej,
Börjar bli lite lätt irriterad på att bli utkastad från Funbeat och behöva logga in på nytt.
Exempel:
Är inne och läser något och klickar på ett annat inlägg och vips så hamnar jag på inloggningssidan. Eller reggat träning och ska gå över till for
Hej,
Börjar bli lite lätt irriterad på att bli utkastad från Funbeat och behöva logga in på nytt.
Exempel:
Är inne och läser något och klickar på ett annat inlägg och vips så hamnar jag på inloggningssidan. Eller reggat träning och ska gå över till for
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 20:42Intressant, jag har aldrig upplevt det...
Intressant, jag har aldrig upplevt det...
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2012, 20:48Vill du ha seriös hjälp, får du bjuda på lite mer. Som os, webbläsare, uppkoppling, inställning av cookies osv.
Vill du ha seriös hjälp, får du bjuda på lite mer. Som os, webbläsare, uppkoppling, inställning av cookies osv.
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 20:57Får försöka - inte min starka sida det här tekniska.
Mac os x version 10.5.8
Safari
Cookies ingen aning får fråga om jag accepterar cookies när jag besökt vissa sidor.
Uppkoppling wifiVar det svar på det du undrade?
Får försöka - inte min starka sida det här tekniska.
Mac os x version 10.5.8
Safari
Cookies ingen aning får fråga om jag accepterar cookies när jag besökt vissa sidor.
Uppkoppling wifi
Var det svar på det du undrade?
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 21:07Det har varit likadant för mig idag..irriterande
Det har varit likadant för mig idag..irriterande
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 21:53Händer mig med lite då och då.
Explorer.
Händer mig med lite då och då.
Explorer.
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2012, 21:57Chrome både på iPhone å Windows 7. Inte alls.
Chrome både på iPhone å Windows 7. Inte alls.
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 22:02Det är bara på datorn som jag blir utkastad. iPhone och paddan inga problem. Safari och chrome på dem.
Det är bara på datorn som jag blir utkastad. iPhone och paddan inga problem. Safari och chrome på dem.
Quote from Elias Engqvist on 2 October 2012, 22:47Chrome på både OS X, Windows o iPhone - händer inte mig heller
Chrome på både OS X, Windows o iPhone - händer inte mig heller
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 05:54Det hände mig igår (2/10) mitt på dagen men annars väldigt sällan. Händer oftare på mobiltfn. Chrome på Win7, Opera på Android.
En teori: Hoppar mellan olika operatörsnät (lands-ID)? Jag sitter t.ex. på ett finskt nät på jobbet här i Stockholmn men på Br
Det hände mig igår (2/10) mitt på dagen men annars väldigt sällan. Händer oftare på mobiltfn. Chrome på Win7, Opera på Android.
En teori: Hoppar mellan olika operatörsnät (lands-ID)? Jag sitter t.ex. på ett finskt nät på jobbet här i Stockholmn men på Br