Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror det är Assange och hans polare som ska hämnas på Sverige...
😉

Aha, nu vet jag varför jag är utsatt för annonskrig!

Jag blir inte utkastad, men däremot har det hänt irriterande många gånger nu att jag försöker registrera (spara) ett pass/en dagsnotering och kommer till felsidan.
Försöker igen och igen och till slut kommer jag till inloggningsrutan. När jag väl har log

Ja det där har hänt mig på dagtid och jag inbillade mig att det hade med Funbeats pågående serveruppdateringar att göra?

Ok. Ska vi då förutsätta att det alltid "pågår en oinformerad serveruppgradering" - betyder det att det är ok att systemet falerar?

Det som frustrerar mig är att man aldrig är förberedd på det. En serveruppgradering borde väl troligtvis vara förutbestämd

Ett antal längre blogginlägg/tävlingsrapporter har försvunnit för mig på detta sätt och vissa av dem har jag inte orkat skriva om utan förbli i mitt huvud, för att troligen försvinna med tidens gång vilket kanske är lite tråkigt.

Närmaste tiden efter det

Ja, precis. Jag kan tycka att det inte _borde_ behövas känna sig så osäker på ett system att man måste kopiera texten innan man trycker på spara, men jag kan tyvärr inte ge några förslag på hur processen skulle kunna göras säkrare.

Jag börjar fundera på

Har aldrig hänt mig faktiskt och min första tanke är att du borde prova att rensa cookies i webbläsaren. Korrupta cookies och gamla cookie filer brukar ofta resultera i problem på internet, och en bra standardlösning att ha i bakhuvudet när det kommer til

Halloj!

Jag har fortfarande problem med att bli utkastad titt som tätt. Nu senast var jag inne på "min" sida och skulle gå över till forumet - åkte ut och fick skriva in lösen etc igen.

Har rensat bort cookies 🙂

Jag är tyvärr jätterädd om mina cookies och älskar dem, mest för att jag är så förbaskat dålig på att komma ihåg olika inloggningar och så vill jag ju få specialanpassad reklam till bara mig också.