Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 15:56Jag tillåter cookies för Funbeat (ska kolla hemma sen på inställningarna i min webbläsare där).
Jag tillåter cookies för Funbeat (ska kolla hemma sen på inställningarna i min webbläsare där).
Quote from Tini Kjellin on 8 January 2013, 19:52Näe, jag kör LCHF så det blir inga cookies här inte. 😉
Näe, jag kör LCHF så det blir inga cookies här inte. 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 08:50Hej!
Är ganska säker på att jag använder cookies.
Har inte haft problem de senaste dagarna med att bli utkastad.
🙂
Hej!
Är ganska säker på att jag använder cookies.
Har inte haft problem de senaste dagarna med att bli utkastad.
🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 15:01I förmiddags gjorde vi en korrigering som berör det här problemet. Förhoppningsvis har det lösts. Om ni från och med nu upplever fortsatta problem, säg gärna till!
I förmiddags gjorde vi en korrigering som berör det här problemet. Förhoppningsvis har det lösts. Om ni från och med nu upplever fortsatta problem, säg gärna till!
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 15:10Ok, tack för att ni (förhoppningsvis) fixade detta! 🙂
Ok, tack för att ni (förhoppningsvis) fixade detta! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:17Får man fråga vad korrigeringen innebär? Är väldigt nyfiken på den (antagliga) roten till problemet! 🙂
Får man fråga vad korrigeringen innebär? Är väldigt nyfiken på den (antagliga) roten till problemet! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:30Nu blev jag utkastad för första gången ...
Nu blev jag utkastad för första gången ...
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:33Ja, det är en funktion på dåliga inlägg.
Ja, det är en funktion på dåliga inlägg.
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 17:34Ante mig, jag ska sova mer inatt, och inte skriva med trasig handled ...
Ante mig, jag ska sova mer inatt, och inte skriva med trasig handled ...
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 20:48Haha, så det är så ofta jag skriver dåliga inlägg! Det här är inget som du har problem med då David, antar jag...vad jag förstår i olika trådar
Haha, så det är så ofta jag skriver dåliga inlägg! Det här är inget som du har problem med då David, antar jag...vad jag förstår i olika trådar