Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 10:27Jaha! Men då så! Då är allt som det ska! Tack! 🙂
Jaha! Men då så! Då är allt som det ska! Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 12:14men men men...problemet var ju inte detta från TS, utan att man blir utkastad när man just skrivit ett inlägg, som exempel. Nu är jag inte inne och skriver lika ofta längre, det har inte hänt mig på ett tag, hursomhelst. Det där med 20 min har jag aldrig
men men men...problemet var ju inte detta från TS, utan att man blir utkastad när man just skrivit ett inlägg, som exempel. Nu är jag inte inne och skriver lika ofta längre, det har inte hänt mig på ett tag, hursomhelst. Det där med 20 min har jag aldrig
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 12:46Jag vill inte vara besvärlig men det brukar nog ibland gå kanske bara tio minuter innan jag blir utloggad. I går gick det kanske fem. Fast jag håller med om att det är mer irriterande när det händer just när man har skrivit nåt som man glömt att kopiera.
Jag vill inte vara besvärlig men det brukar nog ibland gå kanske bara tio minuter innan jag blir utloggad. I går gick det kanske fem. Fast jag håller med om att det är mer irriterande när det händer just när man har skrivit nåt som man glömt att kopiera.
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 18:07Marna: Det skulle mycket väl kunna vara 20-minuters gränsen som TS har upplevt. Om man till exempel öppnar en tråd och klickar på att skriva ett nytt inlägg så kommer man ju till den sidan där man har sin "skrivruta". Om man är där längre än 20 minuter in
Marna: Det skulle mycket väl kunna vara 20-minuters gränsen som TS har upplevt. Om man till exempel öppnar en tråd och klickar på att skriva ett nytt inlägg så kommer man ju till den sidan där man har sin "skrivruta". Om man är där längre än 20 minuter in
Quote from Elias Engqvist on 14 January 2013, 21:14Jag har aldrig upplevt detta förut men nu befinner jag mig på Playitas, Fuerteventura. De har urkasst internet och nån slags sessionshantering så man måste logga in för att få internet.
Här kan jag browsa i funbeat och läsa inlägg mm men om jag skriver e
Jag har aldrig upplevt detta förut men nu befinner jag mig på Playitas, Fuerteventura. De har urkasst internet och nån slags sessionshantering så man måste logga in för att få internet.
Här kan jag browsa i funbeat och läsa inlägg mm men om jag skriver e
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 08:53Christer: Tveksamt att det är samma problem. Nästa gång det händer, kan du anteckna tidpunkt, då blir det lättare för mig att söka i felloggarna.
Christer: Tveksamt att det är samma problem. Nästa gång det händer, kan du anteckna tidpunkt, då blir det lättare för mig att söka i felloggarna.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 08:54Jackia, Johanna mfl: Om jag inte har kryssat i rutan Logga in automatiskt, och skriver för länge på t.ex. ett blogginlägg eller foruminlägg, då får jag följande bild:
BILD:http://www.funbeat.se/_uploads/examples/utloggad.png
Den gör att jag kan logga i
Jackia, Johanna mfl: Om jag inte har kryssat i rutan Logga in automatiskt, och skriver för länge på t.ex. ett blogginlägg eller foruminlägg, då får jag följande bild:
BILD:http://www.funbeat.se/_uploads/examples/utloggad.png
Den gör att jag kan logga i
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 09:36Alltså, jag har kryssat i rutan men det hjälper inte. Jag blir likförbaskat inte inloggad automatiskt. Kanske har med nån inställning i min dator att göra. Berätta gärna i så fall för jag är inte så duktig på sånt här.
Rutan ser ut ungefär som din skärm
Alltså, jag har kryssat i rutan men det hjälper inte. Jag blir likförbaskat inte inloggad automatiskt. Kanske har med nån inställning i min dator att göra. Berätta gärna i så fall för jag är inte så duktig på sånt här.
Rutan ser ut ungefär som din skärm
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 09:45Jag blir som sagt aldrig utloggad, jag förklarade bara för Marna att inläggsskrivning och sessionstider mycket väl kan hänga ihop.
Dock låter det ju på personer som att de blir utkastade enbart när de försöker skriva just inlägg, oavsett hur lång tid det
Jag blir som sagt aldrig utloggad, jag förklarade bara för Marna att inläggsskrivning och sessionstider mycket väl kan hänga ihop.
Dock låter det ju på personer som att de blir utkastade enbart när de försöker skriva just inlägg, oavsett hur lång tid det
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 12:40Johanna: Vad menar du med "något mer orange"?
Johanna: Vad menar du med "något mer orange"?