Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Absolut. Rensa bland cookie-skräpet är ju aldrig fel att göra då och då.

Fast att massa cookies så ofta skulle bli korrrupta är inget jag upplevt... Mer så att cachen spökar med bilder som inte uppdateras som de ska isåfall.

Snälla rara. KAN ni inte fixa det här felet? Det är så GRYMT irriterande att behöva skriva om saker bara för att sajten helt plötsligt loggat ut en utan att man klickat på logga ut knappen.

Tålamod är en enorm bristvara här och jag hade så mycket mer

Jag tror att någon måste hitta problemet innan det kan lösas. Det är ju uppenbarligen inte ett universiellt problem hos alla, så varför sker det och varför just hos er som drabbas?

Det har jag full förståelse för, men vi får inte något tecken ö.h.t. på att någon håller på att undersöka felet...

Ett tips - tills detta är fixat - är att alltid kopiera dina långa och omsorgsfullt skapade inlägg innan du klickar på "Spara inlägget"

Fast det kommer jag bara ihåg nästa gång. För det fungerar ibland och helt plötsligt inte.

För övrigt brukar jag använda webbläsarens back-knapp när jag får felfönstret och märkte idag att det jag hade skrivit i "Hemlig kommentar" var kvar medan det so

Vad lätt man glömmer. Skrev idag ett långt blogginlägg om 2012 men givetvis glömde man av att skriva det i ett separat dokument och så var det borta.

Jag lider med dig.

Vill bara säga att vi har ögonen på problemet. (Vi vet ej ännu vad det beror på)

Vi skulle dock behöva veta om ni som har det här problemet tillåter cookies för FunBeat?