Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 06:45Mikael: Fast borde det inte vara webbläsaren som sköter om identifieringen m.h.a. en cookie (?)? Om du hoppar mellan olika nät borde du bara tappa kopplingen till internet temporärt? Eller hur menade du att det påverkade?
Mikael: Fast borde det inte vara webbläsaren som sköter om identifieringen m.h.a. en cookie (?)? Om du hoppar mellan olika nät borde du bara tappa kopplingen till internet temporärt? Eller hur menade du att det påverkade?
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 07:44Firefox på Win XP; Chrome på Win XP - aldrig hänt.
Firefox på Win XP; Chrome på Win XP - aldrig hänt.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 08:24Om cookien kommer från en annan IP-adress kanske man blir utloggad?
Om cookien kommer från en annan IP-adress kanske man blir utloggad?
Quote from Camilla Höög on 3 October 2012, 09:22Det var en intressant tanke med IP-adressen. Det är sällan man byter IP-adress om man har en fast uppkoppling, men det blir ju vanligare och vanligare att man har mobilt bredband som inte är lika stabilt och kanske byter IP-adress oftare.
Vilken operatör
Det var en intressant tanke med IP-adressen. Det är sällan man byter IP-adress om man har en fast uppkoppling, men det blir ju vanligare och vanligare att man har mobilt bredband som inte är lika stabilt och kanske byter IP-adress oftare.
Vilken operatör
Quote from ellen olsson on 3 October 2012, 09:33Med tanke på att det verkar ha varit igår det var problem så kanske Telia är en bra gissning?
Med tanke på att det verkar ha varit igår det var problem så kanske Telia är en bra gissning?
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 11:03Bra tänkt där Fredrik. Har du IP-telefoni från Telia, marie?
Har iofs jag, och märkte inget av det förren på kvällen när fru H kom hem och sa att det varit problem. Ringer sällan någon på fasta nätet. 😉
Bra tänkt där Fredrik. Har du IP-telefoni från Telia, marie?
Har iofs jag, och märkte inget av det förren på kvällen när fru H kom hem och sa att det varit problem. Ringer sällan någon på fasta nätet. 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 12:58Har inte Telia - om de inte ligger bakom företaget som levererar vårt internet.
Vi har kvar fast lina via telia pga att våra gamla släktningar är rädda för de höga kostnaderna det blir om man ringer till mobiltelefon 🙂Tror inte att vi har IP telefoni.
Har inte Telia - om de inte ligger bakom företaget som levererar vårt internet.
Vi har kvar fast lina via telia pga att våra gamla släktningar är rädda för de höga kostnaderna det blir om man ringer till mobiltelefon 🙂
Tror inte att vi har IP telefoni.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 13:06Det var inte problem bara i går utan händer mig kanske 1-2 ggr/v.
Det var inte problem bara i går utan händer mig kanske 1-2 ggr/v.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 13:21Har aldrig hänt mig, IE8 på Win7
Har aldrig hänt mig, IE8 på Win7
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 13:27Har du reggat tillräckligt med träning då?
😉
Har du reggat tillräckligt med träning då?
😉