Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBlodomloppet
You need to log in to create posts and topics.

12

Vad är era erfarenheter av Blodomloppet? Är det trångt på banan? Hur många brukar springa loppet? Är banan rätt längd? Funkar allt bra? Jag funderar främst på blodomloppet i Uppsala, men säg gärna hur det brukar fungera på andra orter också.

I Malmö har det alltid varit ett trevligt lopp, lite Friskis&Svettis-stil över det hela. Mycket folk i starten så vill man få bra tid gäller det att verkligen få en bra startplats. För min del har det alltid varit en kul grej, man får ju en T-shirt... 🙂

Sprang det förra året i stockholm och blev ganska besviken. Sista 2-3 km bestod av ett hästspår m lös sand och på två ställen låg det en stock tvärs över banan! Det låter knäppt men så var det! F.ö. var det trevlig stämning o så förstås!
Och jag är helt p

Hej igen!
Kommer från Linköping, det är lite trångt faktiskt, men det är festligt, loppet arrangeras en vardagskväll och är en pefekt avslutning på arbetsdagen tycker jag
Det är bra också att ICA på en välfylld picknickpåse om bilder Ett lag består av 5

Sprang blodomloppet i Göteborg förra året och tycker det var ett riktigt trevligt lopp. Inte speciellt trångt, åtminstone inte i 10Km-klassen. Tror inte banan var kontrollmätt men enligt min S625x så var den inte för kort i alla fall.

Välfylld picknick-k

Jag har sprungit Blodomloppet i Uppsala de senaste 4 åren. Förra året sprang jag 10 km och åren innan 5. Långa sträckan förra året tycker jag är jättehärlig att springa. Man börjar på asfaltsvägar genom Ulleråkers område. Därefter springer man uppe på åse

Om man springer milvarianten av Blodomloppet i Göteborg irriteras man av gångklassen, som startat tidigare och är i vägen i slutet av första varvet.

DET skötte dom bra i stockholm genom att dom hade en annan, parallell väg i slutet av banan...

Har sprungit ett par år i Göteborg, fler och fler anmälda för varje år. Lite trist att 10 km banan går i två varv. Men precis som tidigare skrivare tycker jag att det har en trevlig inramning med picnincpåse, t-shirt m.m.

"Om man springer milvarianten av Blodomloppet i Göteborg irriteras man av gångklassen, som startat tidigare och är i vägen i slutet av första varvet. "
Låter underbart! Ännu bättre förstås om de löser problemet med att lägga folk på olika banor.

Det är

12