Quote from Camilla Höög on 5 December 2006, 23:09Grymt bra! Jag förstår inte hur Olle har tid att fixa allt sånt här.
Grymt bra! Jag förstår inte hur Olle har tid att fixa allt sånt här.
Quote from Lena Bjerlöw on 5 December 2006, 23:38Han e grym helt enkelt 😉
Han e grym helt enkelt 😉
Quote from Bjarne Lewin on 6 December 2006, 08:30Jag skulle vilja ha flera synlighetetsgrader 😀
Nu är det ju en för alla som är inloggade och en som alla även utanför funbeat kan läsa! Jag skulle vilja ha en synliglhetesgrad för min topplista och en synlig bara för mig. Det finns ju kända författare s
Jag skulle vilja ha flera synlighetetsgrader 😀
Nu är det ju en för alla som är inloggade och en som alla även utanför funbeat kan läsa! Jag skulle vilja ha en synliglhetesgrad för min topplista och en synlig bara för mig. Det finns ju kända författare s
Quote from Håkan Lilja on 6 December 2006, 10:28> finns ju kända författare som inte har publicerat sina verk förrän långt innan det hände.
Till exempel Saida? 😉
> finns ju kända författare som inte har publicerat sina verk förrän långt innan det hände.
Till exempel Saida? 😉
Quote from Bjarne Lewin on 6 December 2006, 12:54Jag är ju himla bra på roliga felskrivningar (H:)
finns ju kända författare som inte har publicerat sina verk förrän långt efter de skrevs.
Ska det ju vara och inget annat
Jag är ju himla bra på roliga felskrivningar (H:)
finns ju kända författare som inte har publicerat sina verk förrän långt efter de skrevs.
Ska det ju vara och inget annat
Quote from Håkan Lilja on 6 December 2006, 13:00Hehe, jag tyckte det var roligast som du skrev först 🙂
Hehe, jag tyckte det var roligast som du skrev först 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 6 December 2006, 13:03Fast det blirnog lite tjatigt om jag skriver det igen 😉
Fast det blirnog lite tjatigt om jag skriver det igen 😉
Quote from Ulf Stider on 6 December 2006, 16:25Evely
Du kan blogga för dig själv genom att strunta i att visa det för oss andra bara. Det alternativet finns redan!
Evely
Du kan blogga för dig själv genom att strunta i att visa det för oss andra bara. Det alternativet finns redan!
Quote from Funbeat user on 6 December 2006, 18:24Cia och Evely: Det enda sättet att bara blogga för sig själv är att inte publicera blogginläggen. Då ligger de kvar i listan över utkast.
Cia och Evely: Det enda sättet att bara blogga för sig själv är att inte publicera blogginläggen. Då ligger de kvar i listan över utkast.
Quote from Ulf Stider on 6 December 2006, 18:36Precis vad jag menade i mitt inlägg till Evely.
Men du Olle, kan du inte göra någon krumelur som visar vilka som har en offentlig blogg så man kan kolla??
Precis vad jag menade i mitt inlägg till Evely.
Men du Olle, kan du inte göra någon krumelur som visar vilka som har en offentlig blogg så man kan kolla??