Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatBlogga på FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

Borde kunna finnas tre alternativ, privat (inte som utkast), begränsat, och offentligt. Det begränsade kan vara för bara de i ens toplista.
Sedan ska man även kunna välja utöver det om de utanför funbeat kan läsa eller inte.
Vilken röra va? 😛

Marie: Du glömde alternativet "alla kan se utom den som skrev det". 😀

Bläh 😛
Det är nog bara för att jag är bortskämd med ett liknande system på ett community jag hänger. Där kan man skriva sina dagboksinlägg och välja Alla, Endast Godkända Personer (EGP), Privat.
Är väl för van vid det vid det här laget 🙁

Sara: Blev du klokare på Fredriks länk??
Jag läste det hela (och den var på engelskan också) men det hjälpt mig inte att förstå just vad RSS är eller vad den är bra för.

Vad betyder det för en Funbeat användare ...

Väldigt många siter har idag RSS så att man kan få ut innehållet och slipper gå till siten för att läsa det. På det sättet kan du lätt sätta ihop en egen site som samlar allt på en plats.

Aftonbladet har beskrivet hur det fungerar:
http://www.aftonbladet

Kanske är jag som är blind men.. Jag har sparat ett inlägg som utkast tillfälligt. Enda sättet jag kan hitta att komma åt det är att spara ännu ett inlägg som utkast.. Finns det inget annat sätt att komma åt utkasten?

Yup, det var jag som var blind. Och

Jag är nog också blind och läser som en kratta, (#) för hur jag än läser och letar så hittar jag ingenstans där man kan läsa bloggar och se vilka som har blogg eller inte.

Någon som är bättre än jag på att läsa som vet hur man gör?

Vad jag vet så finns det ingen sån funktion ännu, men är på gång. Både så att icke registrerade medlemmar ska hitta publika bloggar + att vi ska hitta nya blogginlägg.

Jag saknar att man kan kommentera andras blogg..

Vet du Denize att jag satt just o tänkte på det 🙂 tänkte precis gå in o skriva detta....men du hann före.