Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det bara jag som är notoriskt dålig på att fixa stavfel och fullborda bloginläggen? I alla fall, det blir bekymmer när jag ser att jag slarvat, eftersom jag då vill gå in och redigera inlägget. Sen, när jag sparar inlägget, skickas en uppdatering om de

Kanske bäste att skriver din blogg utan publish till Facebook med första utkast. Sedan 1-2 dagar senare när du är nöjd lägg ut den.

Alt ta bort publish till Facebook när du gå in och rätta till det. Då ser dina vänner bara ett länk men det gå till din se

Automatiken i att bloginlägget publiceras på facebook är jättebra, men det räcker med första gången 🙂
Men i alla fall, när jag öppnar inlägget för att redigera det så kan jag bara välja "spara som utkast" och då syns det inte alls eller "publicera direk

Jag bloggar inte här och har inte heller facebook-publicering på men jag tycker att det låter som om dom har tänkt fel! Jag tycker att du ska rapportera det som en bugg!

Visst är det väl det? Jag tänkte det skulle fungera som när man redigerar ett träningspas, dvs det publiceras en puff på fejan när man sparar första gången men om man går in och grejar i efterhand så händer det inget.
Men så fort man rör ett blogginlägg

Jag menar att du kan ta bort publish till Facebook och bara publish till Funbeat. Sedan när du är nöjd kan du publish till Facebook

Alt publish till Facebook när du skapa den men om du gå in och ändra något ta bort markering för dela på Facebook

Men det finns ju ingen markering att ta bort?
Antingen länkar jag till Facebook, och då puttas allt ut så fort jag gör något. Såvida jag inte sparar bloginlägget enbart som utkast, osynligt och lätt meningslöst.
Eller så tar jag bort Facebook-länkningen h

Så här ser redigeringsrutan ut i helformat:
BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/funbeat2_zps0a23ffas.jpg

Det här är de enda kontroller jag hittar för publicering.
BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/funbeat1_z

Jag ser nu dessutom i efterhand att det var flera månader sedan länkningen till twitter fungerade, och det har jag inte märkt alls att den slutade fungera...

Plockade bort twitterkopplingen helt, gav den rättigheter igen och loggade in. Nada.

Jag får väl bugganmäla hela den delen av Funbeat...

Facebookkopplingen publicerar för mycket, twitterkopplingen inte alls. Hm.

12