Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Den markering som säger publish direkt är bara när du vill visa den på Facebook. Göra du en ändra kan du ta bort den annars läggs ut länken igen.

Är inte så komplex som du kanska tror. Din gamla länk på Facebook ligger kvar även om du göra ändring och i

Den markering som säger publish direkt är bara när du vill visa den på Facebook. Göra du en ändra kan du ta bort den annars läggs ut länken igen.

Är inte så komplex som du kanska tror. Din gamla länk på Facebook ligger kvar även om du göra ändring och i

Det är en radioknapp, eller vad det nu kallas. Jag kan inte klicka ur den. Det finns två runda små klickbara val att göra, antingen det ena eller det andra men jag kan inte välja att ta bort markeringen helt.

Om jag öppnar länken "ändra publiceringsdatum" får jag enbart upp en ruta där jag kan byta datum, inget annat.

Det finns inget ställe i redigeringsläget för det enskilda bloginlägget som skulle kunna kontrollera publiceringen till Facebook.

I inställningarna kan jag dessutom enbart välja "Publicera information om mina blogginlägg i nyhetsströmmen på Facebook" men inget mer. Den är en toggel, av eller på.

Väljer jag att ta bort den läggs inget upp någonstans. Men inte heller får jag någon lä

12