Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningbo litet träna mycket
You need to log in to create posts and topics.

12

hur gör ni?? ja svettas jättemycket o hela min träningsutrustning är totalt genomblöt när ja sprungit o cyklat..
1.hur gör ni med skorna för det är ju fukt som förstör skor oftast.. räcker det med ta ur sullorna o låta dom stå??

2. Hur gör ni som bor li

skorna har jag aldrig givit en tanke, köper väl nya när dom ger upp..

kläderna slänger jag över kanten på badkaret så får dom torka.

har iof en fransk balkong så kanske borde börja hänga dom där istället 🙂

mina skor kostar 1800 o vill ju ha dom länge--... så vill ju få ur fukten..

ja hänger med mina klädder men det luktar ju inte så där äcklig svett utan bara träning så säga 🙂

Kläderna går väl i tvättkorgen efter passet?

Skovärmare tills de är torra.

peter skule ja lägga mina kläder i tvättkorgen så skulle det verkligen lukta illa ju 🙂 du fattar nog inte hur blötta dom e hehe.. tshirt använder ja ju bara en träning men shortsen 2 3 ggr ju 🙂

Mina kläder är inte bara blöta, de är mättade. Idag rann det en stråle svett från kepsen då jag sprang och det kändes som om jag behövde blöja. Jag kastar ändå kläderna i tvättkorgen. Vi har sån omsättning på tvätt så de ligger aldrig där länge och luktar

Släng dom på golvet i duschen medan du duschar så får du dom tvättade på en gång. Kör dom i maskin en gång i veckan - däremellan räcker duschtvätten. Du slipper stinkande träningskläder-problemet. 🙂

tack christina 🙂 det skall ja testa så enkelt.. för mina klädder är ju lika blöta som ta dom från kranen ju 🙂

ja bor ju i hyreslgh o inte tillgång till tvättmaskin så jätteofta som ja vill 🙂

fråga tog ja bara för inte alltid så kul när man tar hem k

Det finns lufttäta tvättkorgar också.

12