Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 22:17Om jag nu bara har fått LCHF ur google ???!!!?...så har ja naturligtvis garvat käftarna ur led....."Bosse Killer" skrattar jag ännu åt....hehehehehehehehe...?!??!
Om jag nu bara har fått LCHF ur google ???!!!?...så har ja naturligtvis garvat käftarna ur led....."Bosse Killer" skrattar jag ännu åt....hehehehehehehehe...?!??!
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 09:48Inte alltid man ser så mycket ovetenskapligt trams som på Nivea-sidan. Bara en sån sak som att man skriver om både silvermolekyler och silverjoner.
Var på ett föredrag med forskare från Karolinska i tisdags. Av hälsoskäl rekommenderade de tre professorer
Inte alltid man ser så mycket ovetenskapligt trams som på Nivea-sidan. Bara en sån sak som att man skriver om både silvermolekyler och silverjoner.
Var på ett föredrag med forskare från Karolinska i tisdags. Av hälsoskäl rekommenderade de tre professorer
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 09:51Spritning på helgerna fungerar bra om man ska köra munskölj.
Spritning på helgerna fungerar bra om man ska köra munskölj.
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2009, 12:05Men då gäller det att svälja så att inget kommer ut o förstör naturen!
Men då gäller det att svälja så att inget kommer ut o förstör naturen!
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 12:56Dessvärre är många ämnen inte lika nedbrytbara eller ofarliga för miljön som alkohol. Alkohol bryter ju bara ner kroppen *l*
Dessvärre är många ämnen inte lika nedbrytbara eller ofarliga för miljön som alkohol. Alkohol bryter ju bara ner kroppen *l*
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 09:11Jag köpte en hjälmhuva under en skoterresa i helgen. Den visade sig innehålla silverjoner vilket ledde till att huvud, ansikte, hals svällde upp som en fotboll. Kan sedan några år inte längre använda Houdinis sköna fleecekläder längre då huden spricker öv
Jag köpte en hjälmhuva under en skoterresa i helgen. Den visade sig innehålla silverjoner vilket ledde till att huvud, ansikte, hals svällde upp som en fotboll. Kan sedan några år inte längre använda Houdinis sköna fleecekläder längre då huden spricker öv
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 09:25Jag trodde tråden handlade om silverjonernas påverkan på miljön och inte på vårt språkbruk... det finns säkert ngt bättre forum för hur och vad vi säger.
Vad gäller silverjoner så har silver och dess biverkan funnits sedan LÄNGE... adeln kallades inte bl
Jag trodde tråden handlade om silverjonernas påverkan på miljön och inte på vårt språkbruk... det finns säkert ngt bättre forum för hur och vad vi säger.
Vad gäller silverjoner så har silver och dess biverkan funnits sedan LÄNGE... adeln kallades inte bl
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 10:13Anna, den där förklaringen för blått blod låter som en faktoid.
Om du tittar på dina egna handleder/armveck så ser du också ut att ha blått blod. Ju blekare hy, ju blåare nyans. Och adel kännetecknas kanske av blekare hy än andra
Anna, den där förklaringen för blått blod låter som en faktoid.
Om du tittar på dina egna handleder/armveck så ser du också ut att ha blått blod. Ju blekare hy, ju blåare nyans. Och adel kännetecknas kanske av blekare hy än andra
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 10:56Kall hudton - Blåa/Ljusa vener
Varm hudton - Mer mot grönt/rött mörka venerJag betvivlar att jag som har kall hudton och blå vener får i mig en så extrem mängd silver att det färgar mitt blod.
Förutom det: Varför bumpar vi en tråd som är två år gammal
Kall hudton - Blåa/Ljusa vener
Varm hudton - Mer mot grönt/rött mörka vener
Jag betvivlar att jag som har kall hudton och blå vener får i mig en så extrem mängd silver att det färgar mitt blod.
Förutom det: Varför bumpar vi en tråd som är två år gammal
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 20:40Tyvärr verkar problemet finnas kvar.
Tyvärr verkar problemet finnas kvar.