Quote from Elias Engqvist on 13 November 2009, 09:54Mina 2 senast lästa böcker är just dessa två också.
"What I talk about when I talk about running" tyckte jag var välskriven men inget driv i så den blev lite tråkig.
"Born to Run" å andra sidan hade långa partier med spänning, intressanta miljöer och h
Mina 2 senast lästa böcker är just dessa två också.
"What I talk about when I talk about running" tyckte jag var välskriven men inget driv i så den blev lite tråkig.
"Born to Run" å andra sidan hade långa partier med spänning, intressanta miljöer och h
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 18:20Born to run, beställer jag idag. Tack för tipset.
Att Murakami skulle vara nåt enbart för kultureliten stämmer nog inte med tanke på hans upplagesifftror. Eller så är kultureliten väldigt bred. Eller så är det bara så att smaken varierar och tur är kansk
Born to run, beställer jag idag. Tack för tipset.
Att Murakami skulle vara nåt enbart för kultureliten stämmer nog inte med tanke på hans upplagesifftror. Eller så är kultureliten väldigt bred. Eller så är det bara så att smaken varierar och tur är kansk
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:00Kan tipsa om en helt annan bok som jag hittade på biblioteket nyligen:
"Running with the legends" av Michael Sandrock. Den kom redan 1996 (vilket de knallrosa overallerna på omslaget kanske avslöjar), men erbjuder mycket intressant läsning i form av repo
Kan tipsa om en helt annan bok som jag hittade på biblioteket nyligen:
"Running with the legends" av Michael Sandrock. Den kom redan 1996 (vilket de knallrosa overallerna på omslaget kanske avslöjar), men erbjuder mycket intressant läsning i form av repo
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 06:23Jag var en av dem som rekommenderade Murkamis bok. Jag tyckte mycket om den. Jag är ledsen att flera av er blev besvikna.
Jag var en av dem som rekommenderade Murkamis bok. Jag tyckte mycket om den. Jag är ledsen att flera av er blev besvikna.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 23:16Jag tycker att Murakami är en fantastisk författare men hans bok om löpning kan inte på nåt sätt jämföras med hans andra böcker. Det här är en betraktelse av honom varför löpningen är så viktig och vad den betyder för honom och hans författande. Jag har s
Jag tycker att Murakami är en fantastisk författare men hans bok om löpning kan inte på nåt sätt jämföras med hans andra böcker. Det här är en betraktelse av honom varför löpningen är så viktig och vad den betyder för honom och hans författande. Jag har s