Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBoktipset: Born to Run
You need to log in to create posts and topics.

Coolt!
Skall bli kul att se vilka som får rollerna i filmen.

Känns som att det kan bli en riktig klassisk löp-film.

Bara en liten reflektion i frågan gällande antingen Adlibris eller Bokus som förstahandsval vid beställning...
Jag har helt gett upp att beställa från Bokus nu efter att de alltför många gånger tagit så otroligt lång tid på sig att leverera, detta till tr

🙂 Perfekt sommarläsning!

Läst delar av boken inna jag gav upp. Bland det sämst skrivna jag stött på. Till på köpet verkar den översatt med Google translate.
Förövrigt drar han slutsatser och kommer med påståenden som saknar grund och ibland är totalt fel.
Men men jag kanske miss

JL, vore kul att höra vad du tycker är dåligt/fel. Jag har några kapitel kvar ännu men jag misstänker att de som gillar LCHF hatar boken. Har svårt att se vad i löpdelen som är så kontroverisellt eller upprör. Av det jag läst hitintills refererar han ju m

Nu är jag långt ifrån en löparexpert, men jag blev sjukt inspirerad av boken. Finns det någon liknande bok som kan rekomenderas?

Jörgen, det beror nog på vad man inspireras av. Det finns en bok från 2001 som heter Why We Run av Bernd Heinrich som handlar mer om evolutionen. Han är biolog och inte lika journalistisk i tonen. Den hette tidigare Racing the Antelope.

Om man tilltalas