Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 14:44Med www:
Not Found
The requested URL /gallery/www was not found on this server.Utan www: ett tjusigt fotoalbum! 🙂
Med www:
Not Found
The requested URL /gallery/www was not found on this server.
Utan www: ett tjusigt fotoalbum! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 14:57Vilken webbrowser har du?
Vilken webbrowser har du?
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 15:43Safari på iPad.
Safari på iPad.
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 15:47Både FF och IE9 klarar båda länkarna, så då är det Safari som spökar.
Både FF och IE9 klarar båda länkarna, så då är det Safari som spökar.
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 16:03Nej och nej.
.se är toppdomänen.
.6-timmars. är domänenDet som står före kan vara från 0 till 125 olika nivåer av domäner. I praktiken
sällan mer än 2.Att det skulle gälla generellt att xxx.doman.se/yyy är ekivalent med xxx.yyy.doman.se stämmer inte
Nej och nej.
.se är toppdomänen.
.6-timmars. är domänen
Det som står före kan vara från 0 till 125 olika nivåer av domäner. I praktiken
sällan mer än 2.
Att det skulle gälla generellt att xxx.doman.se/yyy är ekivalent med xxx.yyy.doman.se stämmer inte
Quote from Elias Engqvist on 10 December 2012, 17:34Jo, jag var lite snabb med "www." där, hade jag tänkt så hade jag insett att det nog inte fanns nån "www" men som Magnus säger så är det nog vissa (de flesta) webläsare som trixar lite fram och tillbka med "www." för att det är vanligt att användaren glöm
Jo, jag var lite snabb med "www." där, hade jag tänkt så hade jag insett att det nog inte fanns nån "www" men som Magnus säger så är det nog vissa (de flesta) webläsare som trixar lite fram och tillbka med "www." för att det är vanligt att användaren glöm
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 18:01Trodde aldrig jag skulle läsa det heller! 😀
Trodde aldrig jag skulle läsa det heller! 😀
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 18:02Verkar som om Funbeat gör en länk om man skriver www.blablabla numera.
Verkar som om Funbeat gör en länk om man skriver http://www.blablabla numera.
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 19:15Men bilder är ju fina o många. Vi syns runt sjön nästa år :))
Men bilder är ju fina o många. Vi syns runt sjön nästa år :))
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 20:35Det gör vi, Kalle! Tack för tävlingen och bilderna, bådadera utmärkta!
Det gör vi, Kalle! Tack för tävlingen och bilderna, bådadera utmärkta!