Quote from Catharina Brattlin on 20 August 2010, 22:51Jag säger också att Du bör styrketräna. Men inte sån däringa discomuskelbyggning utan löpspecifika övningar.
Vill Du träna på ett gym så kan t ex rodden svara för konditionsträningen den dagen. Rodd är väldigt bra konditionsträning, och en halvtimme i en
Jag säger också att Du bör styrketräna. Men inte sån däringa discomuskelbyggning utan löpspecifika övningar.
Vill Du träna på ett gym så kan t ex rodden svara för konditionsträningen den dagen. Rodd är väldigt bra konditionsträning, och en halvtimme i en
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 23:49Sorry, läste uppenbarligen inte din träningssida (H)
Sorry, läste uppenbarligen inte din träningssida (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 00:47GÖR DET INTE! *kommer inslidandes på marken i värsta Indiana Jones-stil*
Man får TRÄNINGSVÄRK av att gyma! *har just upptäckt* (H)
GÖR DET INTE! *kommer inslidandes på marken i värsta Indiana Jones-stil*
Man får TRÄNINGSVÄRK av att gyma! *har just upptäckt* (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 00:48DU kanske får det Jessie... 😉
DU kanske får det Jessie... 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 00:49Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 00:50Jag har lite träningsvärk i vaderna. Får kanske skylla mig själv som sprang 8 km dagen innan blodomloppet på 10 km igår?
Jag har lite träningsvärk i vaderna. Får kanske skylla mig själv som sprang 8 km dagen innan blodomloppet på 10 km igår?
Quote from Catharina Brattlin on 21 August 2010, 00:50Tack Anders för ytterligare tips. 🙂
Gymträning är ett behov man har. Eller, iaf jag. Mitt dilemma är att stanna just vid löpspecifika övningar och inte dra på med discomuskelträning. 😉
Tack Anders för ytterligare tips. 🙂
Gymträning är ett behov man har. Eller, iaf jag. Mitt dilemma är att stanna just vid löpspecifika övningar och inte dra på med discomuskelträning. 😉