Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBorde jag verkligen?
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej. Idag gråter änglarna. Det störtregnar ute. Och jag som hade ett 45 min löppass inplanerat! Så, frågan är nu; ska jag ge mig ut i detta väder med några nackdelar (asfalt pga lerigt spår, halkrisk, obehag osv) eller ska jag satsa på att skjuta upp det

Hej.
Vänta tills regnet avtar i intensitet. Stick ut och spring mellan skurarna 🙂
Det blir säkert en liten lucka snart. Jag sticker ut nu. Har faktiskt varit uppehåll hela dagen här, konstigt nog..

När det regnade som mest här i Malmö i torsdags stack jag till ett gym och frågade om jag fick prova på att springa en tur på löpbandet. Det fick jag:-)

Karin: utan medlemskap? Det var verkligen generöst. Tror inte de är lika snälla här i dumma Sthlm. 🙂

Tips! Gå till ett gym där de inte har så många tränande för tillfället 😉

Så här på sommaren kan de nog vara lite generösa, om det är många frysta medlemskap - den man är snäll emot kanske kommer ihåg det och löser ett kort sedan i vinter, eller nästa vinter eller så ...

Jag tog mod till mig och sprang ut iaf! Det var skönare än jag trodde att springa i regnet. Ett bra pass blev det dessutom. 😀

Ja sedär! Precis vad jag tänkte. Belöningen är alltid som störst när
motståndet kan synas hårt. Min vända just var också mödan värd.

jag var också ute och sprang i regnet, om man bara kommer förbi den mentala spärren som det är att ge sig ut trots vätan så tycker jag att det är jätteskönt (om det inte spöregnar), det är mycket skönare än när det är stekande sol, och när man väl blivit

oops, blidde dubbla inlägg.

12