Quote from Guest on 7 July 2007, 16:41Hej. Idag gråter änglarna. Det störtregnar ute. Och jag som hade ett 45 min löppass inplanerat! Så, frågan är nu; ska jag ge mig ut i detta väder med några nackdelar (asfalt pga lerigt spår, halkrisk, obehag osv) eller ska jag satsa på att skjuta upp det
Hej. Idag gråter änglarna. Det störtregnar ute. Och jag som hade ett 45 min löppass inplanerat! Så, frågan är nu; ska jag ge mig ut i detta väder med några nackdelar (asfalt pga lerigt spår, halkrisk, obehag osv) eller ska jag satsa på att skjuta upp det
Quote from Fredric Lagerström on 7 July 2007, 16:51Hej.
Vänta tills regnet avtar i intensitet. Stick ut och spring mellan skurarna 🙂
Det blir säkert en liten lucka snart. Jag sticker ut nu. Har faktiskt varit uppehåll hela dagen här, konstigt nog..
Hej.
Vänta tills regnet avtar i intensitet. Stick ut och spring mellan skurarna 🙂
Det blir säkert en liten lucka snart. Jag sticker ut nu. Har faktiskt varit uppehåll hela dagen här, konstigt nog..
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 16:52När det regnade som mest här i Malmö i torsdags stack jag till ett gym och frågade om jag fick prova på att springa en tur på löpbandet. Det fick jag:-)
När det regnade som mest här i Malmö i torsdags stack jag till ett gym och frågade om jag fick prova på att springa en tur på löpbandet. Det fick jag:-)
Quote from Daniel Jernebring on 7 July 2007, 16:55Karin: utan medlemskap? Det var verkligen generöst. Tror inte de är lika snälla här i dumma Sthlm. 🙂
Karin: utan medlemskap? Det var verkligen generöst. Tror inte de är lika snälla här i dumma Sthlm. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 16:57Tips! Gå till ett gym där de inte har så många tränande för tillfället 😉
Tips! Gå till ett gym där de inte har så många tränande för tillfället 😉
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 18:07Så här på sommaren kan de nog vara lite generösa, om det är många frysta medlemskap - den man är snäll emot kanske kommer ihåg det och löser ett kort sedan i vinter, eller nästa vinter eller så ...
Så här på sommaren kan de nog vara lite generösa, om det är många frysta medlemskap - den man är snäll emot kanske kommer ihåg det och löser ett kort sedan i vinter, eller nästa vinter eller så ...
Quote from Daniel Jernebring on 7 July 2007, 18:33Jag tog mod till mig och sprang ut iaf! Det var skönare än jag trodde att springa i regnet. Ett bra pass blev det dessutom. 😀
Jag tog mod till mig och sprang ut iaf! Det var skönare än jag trodde att springa i regnet. Ett bra pass blev det dessutom. 😀
Quote from Fredric Lagerström on 7 July 2007, 18:45Ja sedär! Precis vad jag tänkte. Belöningen är alltid som störst när
motståndet kan synas hårt. Min vända just var också mödan värd.
Ja sedär! Precis vad jag tänkte. Belöningen är alltid som störst när
motståndet kan synas hårt. Min vända just var också mödan värd.
Quote from Linnea Persson on 7 July 2007, 19:30jag var också ute och sprang i regnet, om man bara kommer förbi den mentala spärren som det är att ge sig ut trots vätan så tycker jag att det är jätteskönt (om det inte spöregnar), det är mycket skönare än när det är stekande sol, och när man väl blivit
jag var också ute och sprang i regnet, om man bara kommer förbi den mentala spärren som det är att ge sig ut trots vätan så tycker jag att det är jätteskönt (om det inte spöregnar), det är mycket skönare än när det är stekande sol, och när man väl blivit
Quote from Linnea Persson on 7 July 2007, 19:30oops, blidde dubbla inlägg.
oops, blidde dubbla inlägg.