Quote from Daniel Jernebring on 7 July 2007, 19:42Du har så rätt, Mimmi. Det är nästan perfekt temperaturreglering då det duschar sådär lagom. Här var det dessutom väldigt lätt-andad luft idag. Något jag saknat under flera veckor nu...
Du har så rätt, Mimmi. Det är nästan perfekt temperaturreglering då det duschar sådär lagom. Här var det dessutom väldigt lätt-andad luft idag. Något jag saknat under flera veckor nu...
Quote from Matthew Kerr on 7 July 2007, 21:02Om jag får välja mellan att springa gassande sol och spöregn så väljer jag solklart spöregnet! Det är säkert "bättre" träning att vara i solen och öva kroppen på att svettas själv, men tyvärr verkar mitt ansikte inte förstå det. Jag svettas inte en droppe
Om jag får välja mellan att springa gassande sol och spöregn så väljer jag solklart spöregnet! Det är säkert "bättre" träning att vara i solen och öva kroppen på att svettas själv, men tyvärr verkar mitt ansikte inte förstå det. Jag svettas inte en droppe
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 21:16Det är definitivt en mental spärr man måste ta sig förbi för att ge sig ut i regnet. Normalt sett får ju regn oss (iaf mig) att springa inomhus, vilket ar ganska tråkigt. Cyklade till jobbet i ösregn i morse. Sambon undrade varför i hela friden jag inte v
Det är definitivt en mental spärr man måste ta sig förbi för att ge sig ut i regnet. Normalt sett får ju regn oss (iaf mig) att springa inomhus, vilket ar ganska tråkigt. Cyklade till jobbet i ösregn i morse. Sambon undrade varför i hela friden jag inte v
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 22:25Själv var jag ute med cykeln i ösregnet!
eller nja, cyklade hem från gymmet i alla fall 😉BILD:http://bergman.typepad.com/photos/uncategorized/regn.png
Själv var jag ute med cykeln i ösregnet!
eller nja, cyklade hem från gymmet i alla fall 😉
BILD:http://bergman.typepad.com/photos/uncategorized/regn.png
Quote from Lotta W on 7 July 2007, 23:39Ut och spring! Det är härligt, även i regn!
Ut och spring! Det är härligt, även i regn!