Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Borlänge Löparklubb kommer att arrangera ett 6-timmars lopp på Sportfältet i Borlänge. Officiell maratontid kommer att anges efter 27 varv på den 1 550 meter långa asfalterade slingan som loppet kommer att gå på.
Starttid 11:00

Mer information finns på h

Jag har kollat SJ-tidtabell från Stockholm till Borlänge lördagen 31/3 -12. Om de inte ändrar går det ett tåg från Stockholm 7:44 med beräknad framkomst i Borlänge 10:07. Tillbaka igen finns två alternativ, 17:56 eller 18:19. Bara så ni vet. Får vi bara r

Då är det inget problem att hinna ut till Ursvik innan 24:00 för att starta Ursvik Ultra 🙂
Eller ska jag föröka välja .

Inskrivet i 2012 års tävlingskalender..(Naturligtvis.) Borlänge ligger ju endast ett stenkast från Månkarbo och jag har tidigare sprungit Vintermarathon där fyra gånger samt nyårsmarathon två gånger och sommarmarathon en gång så det kommer att bli extra

Jippi! Jag som letat ultra på lagom avstånd från Borlänge.. Det finns ju verkligen bra kommunikationer med många stora orter i mellansverige.

Jag vill veta hur vädret blir.

Då har jag åter kastat grankottar över höger axel samt tuggat vilt på björkens södernav....å i en dimma såg jag att det ska bli sol fast aningen kyligt vid start å sedan uppsprucket molntäcke samt delvis sol....tempen mellan +09.00 och +18.00 grad C....bo

Tack Kjelle, precis vad jag hade önskat mig. 🙂

Lysande, ett ultralopp så nära där jag bor. Då blir det antagligen dags att ta tjuren vid hornen och få min första mara avklarad. Har lidingö 30 km som längsta distans hittills. Syns i vår.

Inbjudan nu utlagd på hemsidan, välkomna med anmälan.
http://www1.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_400600/cf_87178/inbjudan6h-2.PDF