Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 09:59Härligt, nu börjar anmälningar droppa in. Nu senast segrarinnan från Bislett 24H! 🙂
Härligt, nu börjar anmälningar droppa in. Nu senast segrarinnan från Bislett 24H! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 17:03Härligt med ultralopp i Dalarna. Intressant med lite längre bana också.
Härligt med ultralopp i Dalarna. Intressant med lite längre bana också.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 15:58Vågar man boka 17:56 tåget för hemresan? eller blir det lite för jäktigt?
Vågar man boka 17:56 tåget för hemresan? eller blir det lite för jäktigt?
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 19:41Hallå där Janne.....jag är nog i mål ca 16.00 och åker väl runt Sala troligen så du får gärna skjuts till stationen där eller till tidigare stationer typ...Du behöver inte höra av dig utan vi ses i startfållan så då kan du säga om du vill ha skjuts typ.
Hallå där Janne.....jag är nog i mål ca 16.00 och åker väl runt Sala troligen så du får gärna skjuts till stationen där eller till tidigare stationer typ...Du behöver inte höra av dig utan vi ses i startfållan så då kan du säga om du vill ha skjuts typ.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 20:14Fördelen med tidslopp är att man vet när man går i mål. Det tar max 10 minuter från målet till järnvägsstation joggandes. 🙂
Fördelen med tidslopp är att man vet när man går i mål. Det tar max 10 minuter från målet till järnvägsstation joggandes. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 20:18@Kjell, jag vill nog springa till kl 17 och sen även hinna duscha.
Men det borde alltså kunna gå utan jäkt.
@Kjell, jag vill nog springa till kl 17 och sen även hinna duscha.
Men det borde alltså kunna gå utan jäkt.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 20:53Funkar nog bra alltså....synes i starten då Krister å Janne.
Sen ser ni bara ryggen på mig...(Ja vid alla varvningarna alltså....hehehe..!?)
Funkar nog bra alltså....synes i starten då Krister å Janne.
Sen ser ni bara ryggen på mig...(Ja vid alla varvningarna alltså....hehehe..!?)
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 08:38Nja Kjelle, i år lär du varva mig. Jag ska stå på sidan och titta på! (H)
Nja Kjelle, i år lär du varva mig. Jag ska stå på sidan och titta på! (H)
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 16:57I wanna be an Ultrarunner. Detta blir debuten, och jag tänkte gå ut med lite tidig målsättning.
Jag brukar ha 3 nivåer på mål.
1. Vad som jag ska göra för att kunna säga att jag klarade det (i detta fall kunna säga stolt att jag är en Ultralöpare).
2. Ga
I wanna be an Ultrarunner. Detta blir debuten, och jag tänkte gå ut med lite tidig målsättning.
Jag brukar ha 3 nivåer på mål.
1. Vad som jag ska göra för att kunna säga att jag klarade det (i detta fall kunna säga stolt att jag är en Ultralöpare).
2. Ga
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 17:29Janne - på min enda 6h missade jag 1.5 mara med mindre än hundra meter! (#)
Janne - på min enda 6h missade jag 1.5 mara med mindre än hundra meter! (#)