Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

ahh 🙁 så då kan det ju vara ett mål.
Vad hade du för mål?

Ja jag hade ju inte tänkt att börja med det här ultra-löpandet nu när jag ännu är ung å viril utan det kanske skulle få kunna komma lite senare i min löparkarriär...ja säg om ca tio år eller så. Har alltid gillat Borlänge å också avståndet till denna fant

Jag hade inget särskilt mål. Det året gjorde jag maran på runt 3:25, så dina tider är ju lite bättre. En idé för dig kanske är att försöka hålla ca 11-12 km/h i början och se hur det känns efter tre-fyra timmar? Nyckeln till bra resultat är att hålla jämn

Janne - Det låter som rimliga mål. Jag själv hade 72 km som mål i ett lopp i höstas, tyvärr för min del ljöd målsignalen 300 meter för tidigt.

+72 km kräver att man aldrig under loppet får hamna i någon djupare svacka eftersom det är svårt att springa ig

Det beror väl på vilken kapacitet man har Krister men för oss båda stämmer det väl. 🙂

Helt rätt Anders, förutsättningarna gällde Janne med Maraton-PB på 3:16.
Jonas Buud däremot joggar nog 72 km på 6H som ett "lätt" träningspass. 🙂

Ja jag har faktiskt också haft tillfälle att testa farten som dom där riktiga snabbisarna har. Innan Stockholm Marathon la om sin bana så blev vi farthållare för 4:45 alltid varvade av vinnaren å kanske någon till dom sista kilometrarna. Kul var det då at

Vi har idag tagit beslut att maximera antalet deltagare till 50. Det på grund av att vi i skrivande stund med 15 anmälda inte törs boka ett elektroniskt tid och varvräkningssystem då det kostar 10 000 kr plus omkostnader.

Det gör att vi kommer att räkna

50 % av startplatserna bokade.
Startavgiften betalas tillbaka till fullo om återbud sker senast 29/2.

http://www1.idrottonline.se/BorlangeLK-Friidrott/Foreningen/Arbetsrum/BorlangeUltra/Startlista/

Nu är det inte många platser kvar så nu får ni sno er att skicka in er ansökan till BORLÄNGE ULTRA 6H. Varför inte göra det omedelbums. Och observera att anmälningsavgiften SKALL vara betald innan ni sätts upp på någon av de hett eftertraktade femtio plat