Quote from Guest on 21 October 2011, 09:36Borlänge Löparklubb kommer att arrangera ett 6-timmars lopp på Sportfältet i Borlänge. Officiell maratontid kommer att anges efter 27 varv på den 1 550 meter långa asfalterade slingan som loppet kommer att gå på.
Starttid 11:00Mer information finns på h
Borlänge Löparklubb kommer att arrangera ett 6-timmars lopp på Sportfältet i Borlänge. Officiell maratontid kommer att anges efter 27 varv på den 1 550 meter långa asfalterade slingan som loppet kommer att gå på.
Starttid 11:00
Mer information finns på h
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 09:46Jag har kollat SJ-tidtabell från Stockholm till Borlänge lördagen 31/3 -12. Om de inte ändrar går det ett tåg från Stockholm 7:44 med beräknad framkomst i Borlänge 10:07. Tillbaka igen finns två alternativ, 17:56 eller 18:19. Bara så ni vet. Får vi bara r
Jag har kollat SJ-tidtabell från Stockholm till Borlänge lördagen 31/3 -12. Om de inte ändrar går det ett tåg från Stockholm 7:44 med beräknad framkomst i Borlänge 10:07. Tillbaka igen finns två alternativ, 17:56 eller 18:19. Bara så ni vet. Får vi bara r
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 10:22Då är det inget problem att hinna ut till Ursvik innan 24:00 för att starta Ursvik Ultra 🙂
Eller ska jag föröka välja .
Då är det inget problem att hinna ut till Ursvik innan 24:00 för att starta Ursvik Ultra 🙂
Eller ska jag föröka välja .
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 10:33Inskrivet i 2012 års tävlingskalender..(Naturligtvis.) Borlänge ligger ju endast ett stenkast från Månkarbo och jag har tidigare sprungit Vintermarathon där fyra gånger samt nyårsmarathon två gånger och sommarmarathon en gång så det kommer att bli extra
Inskrivet i 2012 års tävlingskalender..(Naturligtvis.) Borlänge ligger ju endast ett stenkast från Månkarbo och jag har tidigare sprungit Vintermarathon där fyra gånger samt nyårsmarathon två gånger och sommarmarathon en gång så det kommer att bli extra
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 10:54Jippi! Jag som letat ultra på lagom avstånd från Borlänge.. Det finns ju verkligen bra kommunikationer med många stora orter i mellansverige.
Jippi! Jag som letat ultra på lagom avstånd från Borlänge.. Det finns ju verkligen bra kommunikationer med många stora orter i mellansverige.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 13:46Jag vill veta hur vädret blir.
Jag vill veta hur vädret blir.
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 19:17Då har jag åter kastat grankottar över höger axel samt tuggat vilt på björkens södernav....å i en dimma såg jag att det ska bli sol fast aningen kyligt vid start å sedan uppsprucket molntäcke samt delvis sol....tempen mellan +09.00 och +18.00 grad C....bo
Då har jag åter kastat grankottar över höger axel samt tuggat vilt på björkens södernav....å i en dimma såg jag att det ska bli sol fast aningen kyligt vid start å sedan uppsprucket molntäcke samt delvis sol....tempen mellan +09.00 och +18.00 grad C....bo
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 19:30Tack Kjelle, precis vad jag hade önskat mig. 🙂
Tack Kjelle, precis vad jag hade önskat mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 14:53Lysande, ett ultralopp så nära där jag bor. Då blir det antagligen dags att ta tjuren vid hornen och få min första mara avklarad. Har lidingö 30 km som längsta distans hittills. Syns i vår.
Lysande, ett ultralopp så nära där jag bor. Då blir det antagligen dags att ta tjuren vid hornen och få min första mara avklarad. Har lidingö 30 km som längsta distans hittills. Syns i vår.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 21:31Inbjudan nu utlagd på hemsidan, välkomna med anmälan.
http://www1.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_400600/cf_87178/inbjudan6h-2.PDF
Inbjudan nu utlagd på hemsidan, välkomna med anmälan.
http://www1.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_400600/cf_87178/inbjudan6h-2.PDF